09 Oct

0 Comments »









11.32am aku punya kepala pening sangat
ntah kenapa rasa macam nak hentak jer kat dinding ni..
nak di kata lewat titoo, tak juga..
semalam titoo jam 12.00am juga..



But its Ok.. nanti kalo dah titoo baik la tu..
Hari ni aku nak gambar Raya lagi bersama Lecturerku
Heheh.. Gambar sakan erk aku..
Maafla suma... Jangan Jeles..
Lagi satu Setengah Tahun aku Study
Pastu Blah uda..
Alahai cepatnya Masa Berlalu..
Asam Garam Kehidupan Selama aku duduk Kat Kampus ni..
Terlalu Banyak dah ku Tinggalkan..
Nanti ada masa. aku Teringin Sangat Nak post
Kampus ku yg CANTIK ini..
hehehe..
nantikannn tauu




Apapun.. mood aku ari ni asyik berubah2 jer..
ada "tanda-tanda" dah ni..
Adehhh.. ni yang kena sedia ni
hahahah..
aku harus rancang masa depan..
supaya tidak hujan di Siang Hari..
Ok Sampai di Sini Sahaja..
Nak sambung titoo. ngeeh

Wassalam (^_^)v





0 Responses to "09 Oct"

Post a Comment