#postmenn ke-2#

4 Comments »
~~KAD RAYAAAAA~~


salam kunjungan raya.. hehhe.. adeshh lamanya x update blog ni.. huhu
maafla.. wahai peminatku.. banyak urusan yang perlu di bereskan.. <-- Biasalah VVIP la katakan.. kalao x da sehari orang cari.. kompom bukan nama kacipo la aku ni.. ahaaks..

buka2 jak blog, ada uda aku dapat kad raya dr akak Yanie putrajaya.. whuaaa.. syoknya.. dapat kad raya ni.. huhu... dak glamour la katakan.. muhahah.. naik hidung ckit.. ahaaks...

Thanks kak Yanie.. hehhe..
ni yang makin suka ni duk sengal dengan kak yanie.. huhu
Gambar yang kat sebelah ni, adalah pemberian kad raya dr akak yania.. hehe cantik kan? secantik orangnya juga.. ... adeshh terpuji lak.... ni mesti dpt wet raya lg ni dr akak yani.. kikikikik....

Anyway.. thanks bebanyak la kak yani..
nanti ada masa ochie post kad raya utk akak dan suma peminat kaci d luar sana. hehhe.. kebusyan dan kesibukan melanda aku saat ni...


Ops.. hampir terlupa lak.. aku ada barang yang tertinggal nak d post kat cni.. heheh.. nak tau apa dia.. meh kita menyelongkar.. hiyaaaa.... (^_^)v <-- ni favorite aku ni... huhu duk selongkar2 ni.

<--- ha.. lihat tak gambar apa kat sbelah ni?
hahahha masa aku dapat hadiah dari kawan aku ni bernama Ahlami.. perghh aku sangka aku di alam realiti menengok sejumlah wang yang maha sangat cukup banyak.. aiyaaakkk...
waaa punya mata itu tala ada kelip oo... huhu

tapi, hakikatnya aku ada d alam cyber jaya. bukan d petaling jaya..tapi alam cyber... huhu
takper.. wet raya tu... sapa x hendak... ahaaks..

so, kalo peminat aku suma berminat menjadi rakan kongsi KA.CI.PO.. sila silalah beratur erk.. utk dptkn wet ni.. muhaaaahaha...

Adeshhh.. type punya type.. aku teringat lagi plak satu benda..(^_^)v assignment aku x siap g.. ahaaks.. so, nak chaw minum cincau dulu prennnzz..
ada masa aku upload kad raya utk peminat aku d luar sana... k... jgn susah ati k.
Ok la.. aku nak blah dlu ni.. jaga diri n camat raya n camat buka posa... camat berposa.. huhu

Wassalam (^_^)v~

4 Responses to "#postmenn ke-2#"

shafa Says :
September 23, 2008 at 1:43 PM

Perhhhhh byk nya duit raya..kl dapat betul laaa..mahu xkje aku dibuatnya..hari2 asyik bilang jer. Risau pun ada duit byk. Selalu kna ada bodyguard la jawapan nya.

~ochie~ (^_^)v Says :
September 23, 2008 at 5:45 PM

salam..

Shafa>>>
hai shafa.. heheh,.. tu la pasal.. ochie kalo dpt duit ni.. hem x nak keje dah.. nak duk hbiskn duit tu jak n belanja owang jer kerjanya...muhaha.. kalo shafa nak.. amkla.. x da owang mrh punyer.. :D

Says :
September 26, 2008 at 7:42 AM

kacipo...kejap lagi akak ambik kad raya tu k...nway thanks dear....

uish...muka ku tertempek kat sini...kekekke

~ochie~ (^_^)v Says :
October 7, 2008 at 12:44 AM

>>> kak yanie...

ok jer.. jgn lupakan daku kat cni dua ler.. huhuu..

Post a Comment