Terima kasih Tak Terhingga.. :(^_^)V

0 Comments »

JalaN-JaLan JelAjaH PuLau LabuaN (^_^)V

Alhamdulillah.. selama berada dekat UMSKAl ni.. ochie sguh bertuah punya teman yg sudi bersama ochie tidak kira suka tau duka.. ilove u guys..
I loVe HE23. hehe.. <--- (^_^)V
Bersamamu selamanya..

sahabat...

jika hari ini aku terlalu gembira,
sedarkanlah aku dengan amaran-amaran Allah...

jika aku bersedih tanpa kata,
pujuklah aku dengan tarbiah pencipta..

jika aku lemah dan tak berdaya,
ingatkanlah aku dengan kehebatan syurga...

jika antara kita ada tembok yang memisahkan,
ajaklah aku meleraikan segera...

jika pernah hatimu terluka,
luahkanlah agar aku berubah...

dan...

jika esok aku lena tanpa terjaga,
iringilah lenaku dengan kalungan doa ikhlas darimu...
`
`

0 Responses to "Terima kasih Tak Terhingga.. :(^_^)V"

Post a Comment