PrObLeM silih BerGaNti...

3 Comments »




Salam..hai u all
Now.. I rasa sangat-sangat sangat mengantuk..
paper aku hari ini ada dua subjek; pagi dengan petang..
paper minor (Security) & Major (Islamic Fund)..
Soalan Security sungguh menguji IQ..
payahnya nak menghafal dan memahami ayat tekno ni..
hem... COBAAN..
Apapun, aku dah buat yang terbaik untuk paper minor ni
selebihnya aku Tawakkal di atas ketetapan dan ketentuan NYA...



Subjek Yang kedua tadi petang ialah Islamic Fund
Selepas sahaja aku habis paper pertama hari ini,
aku continued lak dengan subjek yang kedua. Alhamdulillah
subjek yang ni tak berat sangat.. boleh juga aku cover..
InsyaAllah.. semoga subjek yang ni pun aku dapat cary mark yang baik..



Tapi, sedikit hampa dan kecewa ar juga dengan subjek yang kedua ni..
keadaan yang aku tak duga, datang masa aku bakal menghadapi exam besar ni..
hemm.. masalah/problem dan seangkatan dengannya
tetiba menganggu aku masa tengah-tengah exam macam ni..
ya.. mungkin inilah ujian..
Allah mahu aku sabar menghadapi UjianNYA..
kerana pasti ada rahmat yang tersembunyi dalam ujian yang aku hadapi ini..
Dan Alhamdulillah.. aku berjaya mendapat keberkatanNYA di sebalik ujian ini..
Syukur Alhamdulillah..



walaupun berat bahu nak memikul ujian ini..
Namun aku gagahkan juga menggalasnya..
yerla sapa lagi nak tanggung kan selain diri sendiri...
[perghhhhhhh... tak tahan.. ahaksss..]
Tiga masalah sekaligus datang bertubi-tubi menerjahku..
aiyoyooo..psyko siott.. huhuhu
masalah p**0d, kurang tidoo, StRESS dengan subjek
Dan masalah rakan.
Nasibla badan.. tak dapat nak dielakkan..



Hiyaaaaaaaaaaaaaaaa.....
Aku harus bangun dari tito... tak nak la fikir sangat akan masalah ni suma
Yang lepas usah di fikir-fikirkan...jadikan pengajaran dari apa yang berlaku.
Masa depan harus di kejar..
Ya!! aku harus bertungkus lumus mendapatkan pointer yang lebih baik lagi
tak nak la hanya masalah ni jer aku jadikan ia sebagai
salah satu faktor halangan untuk aku berjaya..
"bersusah-susah dahulu.. bersenang-senang kemudian"
ker macam na.. huhuhu


Have A Wonderful Day



3 Responses to "PrObLeM silih BerGaNti..."

p i j a h Says :
November 15, 2008 at 12:59 AM

kaci. bes of lux yeah..teroskan usaha. caiyok2x......

~ochie~ (^_^)v Says :
November 15, 2008 at 1:58 AM

makasey pijah.. syg pijah.. :)

ezo Says :
November 15, 2008 at 2:20 AM

hoyeah

betul tu

semua masalah yang dtg tu tak lain tak bukan sebagai dugaan utk menjadikan kita lebih kuat dan dekat padaNya

keep on moving okie

(:

Post a Comment