11.00 Malam

1 Comments »




Assalamualaikum w.b.t
hai suma..aku nak share ni..
nak tau tak.. aku sungguh Gembira plak ari ni..
sebab dapat tunaikan apa hajat yg aku nak wat td pagi..
hehhe.. dapat gambar raya dengan kawan..
makan2 kue raya dan gambar raya..
siap dengan gambar pakai baju Raya lagi..
heheh..



Sukeyerr ari ni.. hehhe
macam nak jer ulang saat ari ni..
aku dengan member kuar g jalan2 kat bandar..
enjoy la juga kuar ari ni..
lepas post raya dekat Kampus
tunggu keta nak ke bandar dalam jam 4.00pm
huhu Tak sabar nak ronda2 Bandar Labuan..
padahal apa sangatla kat bandar ni..
kecik jer.. tapi cukup mendamaikan..


Ku sangkakan mentari di Siang hari..
rupanya Ribut yang melanda diri... adehhhhhhhhhhh..
Geram betuuiii td aku masa nunggu keta nak ke bandar..
janji keta sampai jam 4.00pm
Tapi akhirnya sampai jam 5.25pm
sapa la tak sakit hati menunggu..
nak jer terajang 'someone tu'
tapi nasib aku ni jaga adab kesopanan sebagai seorang muslim..
ish ish... muhasabah diri jap.. huhu


Tapi tak mengapa ler...
aku sungguh bahagia hari ni..
susah nak di ungkapkan..dengan kata-kata..
biarlah aku dan mereka sahaja yang tahu..
Thanks ya Allah..


Terima kasih aku ucapkan..
member - member aku yang menyayangiku..
heheh.. May Allah Bless you all..
Good Luck nanti untuk Final Exam ni..
Nanti sama2 kita buat yang terbaik ok..
k la.. dah nak away..
cukup di sini sahaja..
jam dah nak pukul 12.00 tengah malam.
mata pun dah penat..
nak rehat dulu.. salam suma..




1 Response to "11.00 Malam"

HaFIZ Says :
October 9, 2008 at 11:46 PM This comment has been removed by the author.

Post a Comment