...~Tips Cover malu~...

3 Comments »

Assalamualaikum.. W,t.B

Oittttttttttttt... hari ini.. aku memang buring... bosan..tahap Gaban yang tersangat.. sangat...sangat..ooo macam nak telan orang pun ada ni.. hahhaha
tapi keburinganku ini telah dilayanz dengan membaca satu tajuk yang membuatkan hati-hutiku geli gelean tahap jantung berbulu.. hahahha.. adesh. parah sudah aku ni..
korang tak caya.. meh jenguk ayat-ayat kat bawah ni.. ahakss


~TIPS UNTUK COVER MALU~


MyEm0.Com

1. Kalo tersepak batu:
Jangan terus bangun, sebaliknyer
anda baring dan terus berguling-guling
hingga jauh dari perhatian ramai…lepas tu baru
bgn bila takde orang nampak..

MyEm0.Com

2. Kalo terjatuh beskal:
cepat-cepat naik beskal anda semula dan
jatuhla lagi sehingga berkali-kali,
supaya orang ingat anda saje-saje buat lawak…

MyEm0.Com

3. Kalo terjatuh tangga:
terus bersilat seolah-olah
anda dirasuk atau sedang berlawan dengan
makhluk halus…

MyEm0.Com

4. Kalo terjatuh dalam longkang:
pungutlah sampah yang ada sambil marah-
marah dengan suara yang kuat,
pasti orang menyangka anda seorang
yang amat prihatin terhadap kebersihan….

MyEm0.Com

5. Kalo jatuh ketika nak naik bas:
jeritlah kuat-kuat.. "oi! apa tolak-tolak ni?"
walaupun tiada orang di blakang anda ..


MyEm0.Com

6. Kalo terjatuh di dpn bus stop:
terus buat-buat pengsan sehingga ada orang membantu
anda.. kalo takde.. baring terus sampai malam dan
takde orang lagi kat bus stop tu…haa…ni lah
masa sesuai untuk bangun semula….

MyEm0.Com

7. Kalo jatuh tergelincir kat lantai licin:
tarik la kawan (atau sesiapa yang ada kat sebelah anda)
untuk jatuh bersama-sama supaya tak lah anda
sorang je yang dapat malu… ke camner?


P/S ~ Aku tahu korang penah wat suma kes kat atas. hahaha.MyEm0.Com.

@blogmenjerit

3 Responses to "...~Tips Cover malu~..."

dayah@yasha Says :
October 31, 2008 at 8:08 PM

hahahhaa!! nie tips ape nie!
siot je.. ekekkekke!
yang tak leh belah jatuh longkang kutip smpai smbil potpet2 haahha...
kaver giler weyh! hahahahha!
tips yang begitu mesra alam! =p

~ochie~ (^_^)v Says :
October 31, 2008 at 9:36 PM

dayah>>>

hehhe. tau takper.. ochie tau.. dayah mesti pena wat kan.. ahakss.hakk

Muhammad Auzier B. Hj Azmi Says :
October 31, 2008 at 11:05 PM

hahaha..lawk gle..nasib bek xpecah perut ;)..thanx..kongsikan..

Post a Comment