18 Oct - Saturday

5 Comments »


Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
Selamat Pagi.. morningggg...
Pagi yang indah.. kini sudah cerah.. lalalallala..
Riang-riang bersama Blog Kacipo.blogspot..yehaaa...
Jam sekarang menunjukkan pukul 2.00 petang. kedengaran lagu Band dari luar tingkap
yang membingit di telingaku.. ingin sahaja ku menampar-nampar
muka mereka yang memainkan band ni.. adeii sabar jerlah..
study kena tenang.. result biar gempak.. ker macam mana?



Hari yang indah ini tidak inginku calitkan dengan sikapku yang hangin-hangin jak ni
tak pasti la kenapa.. tapi yang pastinya aku merasakan diriku
sedang berperang dengan perasaan yang maha hebat.
tapi hebat sekalipun tidak lah juga sampai mengalahkan
kehebatan-Nya.. aku masih lagi waras ni..

hari ini, minggu ini, dan bulan ini.. terlalu banyak program
yang sedang dijalankan di kampus UMSKAL ni.
melambak macam pisang goreng jak program yang diadakan.
Contohnya program BOTB, Program SImposium IPTA/IPTS, Program Sinar Raya dan beraneka program lagi.. sangat.. sangat banyak lah..
Tapi yang peliknya, walaupun diadakan program yang sangat sangat banyak ini ,
sambutan tetap juga kurang memuaskan...
adeii apa nak jadi dah dengan budak-budak kampusku ni..
berprogram-program juga tapi jangan lupa.. masih ada tugas yang belum selesai ni..


Tujuan Program diadakan untuk mengisi masa kekosongan..
tapi mereka tidak memahaminya..
bukanlah nak mengutuk "mereka" tu sebab akupun..
sama seperti mereka.. ada program tapi tak nak pergi menyokokngnya..
aku bukanlah tak nak meyupot program yang dianjurkan, tapi masa yang mereka pilih untuk buat program ni tersangat..sangat. ndak(tak) sesuai..
agak-agakla juga nak buat program.. dah la sekarang ni masa untuk
preparation for Final Exam...
bukanlah nak menyalahkan pihak berkenaan
tapi just nak membangkitkan isu-isu yang di rasakan perlu di bangkitkan
alahai.. anak-anak kampus UMSKAL..



ahaaks.. ceritaku ni bah tiada-tiada jak.. ( sabah mari)
kepada muslimin dan muslimat yang beragama Islaam di harap dapat bersama-sama
untuk berkumpul meraikan hari raya lebaran ni di perkarangan dewan utama pada malam ni.
pada pukul 8.00 Malam bersamaan
tapi ni just untuk budak-budak kampus ochie sahaja ok...
jangan plak yang terasa diri dak kampus ochie nak dtg.. ahaaks..
Tahniah buat member-member kos Islamic Finance, MPP dan SSIL kerana berjaya menganjurkan program sebegini..
May Allah bless we all..

Baiklah & ok la.., rasanya masanya sudah tiba..
aku perlu beranjak pergi dari dunia blog ini buat sementara waktu
kerana aku perlu berisiterirehat...
bagi menenangkan diriku yang sedang gusar ini menanti jam pukul 3.00 petang (mesia)
kerana aku perlu membangunkan Makhluk Allah yang sedang berehat di luar sana
ntah dapat bangun ker tidak.. hahahah.. miimpi berjumpa dengan tuan puteri agaknya..
hahaha.. baiklah semua.. salam perantauan dari kacipo buat rakan di sana-sana

Wassalam



5 Responses to "18 Oct - Saturday"

Mastermax64 Says :
October 20, 2008 at 3:35 AM

hehehe sape ka makhluk Allah tu ye..berehat sokmo ja dia tu

~ochie~ (^_^)v Says :
October 20, 2008 at 5:34 AM

Salam abg Max..

Oiittt.. ni x penah2 mengemon ni d blog owang.. rajin lak dia tetiba.. ahaakss. apapun, makasey.. sudi gak erk..letak komen cni..

adalah makhluk Allah tu bang Max yg d sygi..huhu.. tu syg kat dia smpai x leh lena tu.. muhahaha ker mcm na? :P

Mastermax64 Says :
October 20, 2008 at 5:45 AM

wahhhh sukanya saya bla disayanggi ahaksss...nk menyayangi juga la..ke cmne hehhehe

~ochie~ (^_^)v Says :
October 20, 2008 at 7:11 AM

ehemm

maaf encik Master Max.. oci rasa encik dah slh tmpt kot.. hahaha

huhu.. syg menyanygi antr satu sm len.. ermm syg syg dia

anywhere_Smile Says :
September 3, 2010 at 2:20 PM

This set of unspoken pandora jewerly rules went unchallenged it's not pandora bead and this extra weight, almost magically, pandora charms bracelets everything changed.Brings about acne could Pandora beads find out how traditions evolve, they simply do. To discount pandora the creative mind, images of a wizened pandora sale old wizard sitting atop a stone tower towards discount pandora charms the top of by far the largest mountain pop into your head. He sits Pandora beads 2010 in his white robe stroking his long a few facial beard pandora beads charms coupled with surveys the earth's weddings to be which buy pandora charm has a look of greatly consternation.

Post a Comment