20 Oct -Monday

, 9 Comments »


BismillahhiRahmaniRahim..
Assalamualaikum W.b.T



Pada masa skrg Jam menunjukkan 5.44 Pagi,
aku terasa sungguh lega kerana dapat mengerjakan
solat Subuh di pagi yg suci ini. Terasa tenang dan damai bila solat Subuh ni
dah lepas di kerjakan..Alhamdulillah..
yerla aku ni dalam bab sembahyang subuh palinglah liat nak bangun ..
ntahlah, aku pun pelik sungguh.
Tapi yg pastinya syaitan pasti sedang menggodaku masa nak bangun subuh tu.
nak jak lekat dengan bantal buccukku ni sampaikan berat sangat badan nak bangun
Apapun, syukran aku ucapkan buat seseorg tu yg kejutkan aku solat subuh..
Kalo tak, memang tak terasa la kemanisan bangun subuh ni.. huhu


kicauan burung pagi dengan kesejukan di waktu subuh
benar-benar membuatkan aku tunduk dengan kebesaran yang maha Esa
Rsa beruntung kerana dapat tinggal di negara yang aman damai ini
masih berkesempatan mendegar kicauan burung, bunyi deruan ombak dan juga kesegaran alam
benar membuatkan aku insaf...
bagaimana jika keindahan yang aku rasa ini di ganti dengan keadaan yang lebih dahsyat?
Nauzubillahiminalminzalikh.. minta di jauhkan la..
Semoga Allah melindingi negaraku ini dari sebarang bencana.. Amin




sambil menanti waktu ke kuliahpada jam 8.00 apagi nanti
aku menghabiskan masa dgn mengupdate blogku yang cumel ini.. huuhu.. aku sayang sangat kat blog ini.. sampaikan terasa
kalo tak diupdate terasa macam sia2 sahaja buat...
yer la.. cuba lah bayangkan.. penat2 dah hias cantik blog ni. tapi bila buka x der perkembangan semasa, mestilah tak seronok nak buka kan..ayik2 mender yang sama jer di nengok
memang sungguh mengecewakan la..
kalotak caya.. cuba tepuk dada "tanya apa kata hati"



eiii.. ada guruh plak kat luar.. nakut ni.. ermm
dari semalam cuaca panas sangat kat Labuan ni.. sangkakan hari dah hujan dah malam semalam
Tapi, nampaknya subuh ini mungkin hujan.
di luar, hari sangat gelap.. bukan sebab hari masa malam
tapi dah hujan dah... Alhamdulillah sejuk sikit juga dah cuaca pagi ni
tak la panas seperti hari sebelumnya



ok lah, nak berehat dulu...
hari ini kena lebih baik dari hari semalam.. dan
mulakan pagi dengan senyumann...
Wassalam


9 Responses to "20 Oct -Monday"

hakunamatata Says :
October 20, 2008 at 2:24 PM

dekat labuan panas ke selalu? ler...

~ochie~ (^_^)v Says :
October 20, 2008 at 3:58 PM

hakunamatata>>

ermm ya.. kat cni sometime pans n sejuk cuma kdg2 jer.. erm..
skrg ni panas lagaai.. hujan x tentu lak.. hehhe

Ahlami Says :
October 20, 2008 at 8:40 PM

huuu........di pagi yg suci...
labuan ni suci ke??
:D

~ochie~ (^_^)v Says :
October 20, 2008 at 8:45 PM

Ahlami>>>

eheem. Labuan ndak suci dah.. tu yg pansa semacam jak. :D:D:D hehhe
tapi pagi d waktu subuh.. hemm
suka ni... :) damaiiii..

Ahlami Says :
October 21, 2008 at 1:24 PM

o0oo...bt ape la pagi2 tu pas subuh..
tdo lg ka?? (-_-)zZ
;p

~ochie~ (^_^)v Says :
October 21, 2008 at 4:57 PM

Ahlami>>>>

eii.. mn der owang titoo pas subuh.. erm main pejam2 mata jak.. huhuu
:P uweekk

Yatie Says :
October 21, 2008 at 6:20 PM

bebanyak negeri kat Msia tuh kan, Labuan ngan Sarawak aje yg akak tak sampai lagi.. tatau laa bila ada rezeki nak jejak kaki kat sana .. huhuhu .

~ochie~ (^_^)v Says :
October 21, 2008 at 7:33 PM

Kak Yatie>>>

Salam kak. alahai.. syoknya akak dah round seluruh dunia dah dia :)
hermm x per kak..
balik mesia nanti jejalan la kat cni :) huhuu..

anywhere_Smile Says :
September 3, 2010 at 2:21 PM

This set of unspoken pandora jewerly rules went unchallenged it's not pandora bead and this extra weight, almost magically, pandora charms bracelets everything changed.Brings about acne could Pandora beads find out how traditions evolve, they simply do. To discount pandora the creative mind, images of a wizened pandora sale old wizard sitting atop a stone tower towards discount pandora charms the top of by far the largest mountain pop into your head. He sits Pandora beads 2010 in his white robe stroking his long a few facial beard pandora beads charms coupled with surveys the earth's weddings to be which buy pandora charm has a look of greatly consternation.

Post a Comment