Balik Kampung.. Raya..

2 Comments »


Assalamualaikum.. w.b.t






hai semua.. aku ucapkan semoga sihat walafiat jer
maafla lama sangat tak update blogku ini..
mesti skrg ni semua tengah bergembira lagi kan...
ni yang wat aku jeles ni.. hmm
aku plak raya ke-4 dah balik kampus dah..
alahai..cedeynyer... cepat sangat masuk "bilik" balik
namun..apakan daya.
perjuanganku belum selesai.. ayyak..


perjalananku sepanjang balik dari kampung..
sungguh memenatkan..
nasibla ada kak sepupuku yang sudi tumpangkan aku..
kalo tidak.. fuhh memang payah la nak duk selesa..
perebutan tiket dan tempat duduk
pasti akan berlaku jika aku nak membelinya..ngeehh

balik kampung ari tu sempat la juga aku bergambar
berlatarbelakangkan mount kinabalu..
sambil di selimuti dengan kabus yang menyejukan
whuaa.. rasa macam duduk d over-c plak..
huhuu.. mudah2an ada rezeki leh jelajah dunia. amin

kalo nak tau.. seblum aku balik kampus ni..
asalnya barang yang aku bawa balik kg
ciput jer..
tapi.. bila nak balik kampus ni..
MasyaAllah.. taubat aku nengok..
sampaikan tangan ni dah tak terlarat nak mengangkutnya..
fuhh.. macam2 ada.. jak aku bawa balik..
Dengan kuih muihnya yang pelbagai jenis..
dengan makanannya lagi satu hal..
dengan bajunya. lagi! adoii...
sungguh pening aku nengok diriku.. hahah
maybe kalo orang nengok aku..
lagi la dorang pening.@gatau.


ermm...tak nak ckp byk la..
sebab aku ni pun tak sihat sangat.
badan terasa letih lagi..
dah la selesema..and nak demam plak tu...
ciannyer..anak mak abah ni..

apapun...selamat menjalani ibadah puasa ganti..
dan selamat kembali bekerja..
ahaaks..@ayuk


semoga terhibur dengan gambar
Kenanganku sepanjang balik kampung..
dan sepanjang beraya di rumah..



ok.. sekian dulu...
dari aku yang biasa-biasa jer..huhu
Wassalam (^_^)v



2 Responses to "Balik Kampung.. Raya.."

[yAN!e][pUTraJAya] Says :
October 8, 2008 at 9:45 AM

uish...bnyk nyer pic dia.he he he

~ochie~ (^_^)v Says :
October 8, 2008 at 10:51 AM

hehhe...
promosi picture raya kak :D:D:D

Post a Comment