Hari Ini 08 Oct

2 Comments »



Assalamualaikum..

Hari ini aku sangat letih..
letih sebab terlebih titoo kot.. ngeeh.
nak wat macam na.. kelas hari ni lak cancel..
so apa lagi amikla kesempatan..huhuhu..


Pagi yang indahku kini sudah terang..
aku adikmu.. dan engkau abang.. lalala..
hehe. seronok lak
bangun pagi2.. gosok gigi..
dan mulakan pagi dengan senyuman..
ada owang gaduh2..
wat dek jer.. kan kan kan..


ermm.. peyut ni mcm nak mkn ice cream lak..
ni yang rasa nak hentam ice cream..
nak mkn ice cream apa erk.
ermm mkn ice cream perisa coklat? vanilla? strawbery?
adehh x tahan lak... nyam nyam..


erm... nanti kelas jam 2.00pm
kelas Financial Risk Management...
lepas tu nak wat sesi fotografi... ala ala.. raya gtu.. ngeehh
so nak posing baju raya lagi la. huhu..
today must be the wonderful Day..
For mE.. and
Will Be the sweet Memory..



ok la.. aku nak bersiap-siap dlu..
kemas my Home..
coz Ochie in De House... ngeehh
ok away dulu..
Wassalam




2 Responses to "Hari Ini 08 Oct"

e.i.s.r.a.a Says :
October 8, 2008 at 12:15 PM

salam idulfitri ke8.
baru baik dari selsema demam, sudah mahu makan eskrim? bagus2. jaga kesihatan.
=)

~ochie~ (^_^)v Says :
October 8, 2008 at 6:36 PM

Anis >>>
salam aidilfitri...

adehh.... owang kempunan la nis..
tu yg tersgt2..sgt..sgt nak mkn ice cream.. n Alhamdulillah... kenyang dah :D

makasey ni.. u to jaga kesihatan

Post a Comment