21 Oct - Tuesday

5 Comments »





Kehidupan ini penuh dengan pancaroba..
sometimes kita memperolehi kebahagiaan.. n sometime kita megalami musibah
semua sukar untuk di duga..
ketetapan hati atau kekuatan iman sahaja yang dapat
menangkis samada kita dapat mengawal
perasaan amarah dari menguasai diri yang sedang panas.



Kali ini, aku terkedu.. terkedu dengan kata2 seseorang
yang meluah kepadaku tentang kekesalan teman dalam menyalahertikan
diri mereka dalam kategori sesuatu..
kekadang aku pelik, mengapa manusia terlalu leka dengan gurauan
sehinggakan menyebabkan gurauan itu menjadi
api yang membakar diri dalam seseorang walaupun ilusinya mereka seolah2 bermain..
tetapi. hakikat sebenar.. Hanya dia dan tuhan sahaja yang tahu..


berbicara tentang hati..
sememangnya hati kita ini terlalu mudah terusik..
lebih2 lagi bagi kaum hawa yang mudah tersentuh dengan kata2 seseorang
kadang dalam gurauan mahupun sindiran..
Bukanlah bererti bahwa wanita itu lemah apabila dia cepat terasa..
cuma kaum hawa ini memang telah dianugerahkan sifat sedemikian kerana
mereka ini insan yang penyayang..
(kalo tak caya~cuba tanya mak/cewek/pacar/dll)



T.E.N.S.I.O.N
hari ini aku tension dengan diriku. ntahlah kenapa..
aku sendiri pun tidak mengetahuinya.. yang pastinya aku dalam keburingan yang
teramat buring..
walaupun aku ada urusan yang belum di selesaikan..
dan perlu diselesaikan secepat mungkin tetapi aku masih lagi tahap buring..
hemm apa nak jadi dahhh...

apapun.. exam makin dekat?







5 Responses to "21 Oct - Tuesday"

Mastermax64 Says :
October 22, 2008 at 3:31 AM

saba2..biasa la tu..orraaittt

~ochie~ (^_^)v Says :
October 22, 2008 at 6:20 AM

Mastermax>>>

Saba2..?? huhu mcm ckp nama neger sabah jak.ngeehhh...
ya bah.. tgh sabaq dah ni.. nasib ada abe max..kalo tak.. kompom.. dah.. kompom..ermm..apa erk.. huhu ntah..ngeehh

Orraiitttt :D

HaFIZ Says :
October 22, 2008 at 11:13 AM

kaci, cak sntiasa support kaci...

~ochie~ (^_^)v Says :
October 22, 2008 at 4:15 PM

hafiz>>

thanks gambate2..gambate ochie.. huhu
:D:D:D

anywhere_Smile Says :
September 3, 2010 at 2:18 PM

This set of unspoken pandora jewerly rules went unchallenged it's not pandora bead and this extra weight, almost magically, pandora charms bracelets everything changed.Brings about acne could Pandora beads find out how traditions evolve, they simply do. To discount pandora the creative mind, images of a wizened pandora sale old wizard sitting atop a stone tower towards discount pandora charms the top of by far the largest mountain pop into your head. He sits Pandora beads 2010 in his white robe stroking his long a few facial beard pandora beads charms coupled with surveys the earth's weddings to be which buy pandora charm has a look of greatly consternation.

Post a Comment