6 Comments »
BUAT PEMINAT SETIAKU (^_^)v


Assalamualaikum... ahlan wasahlan aku ucapkan buat teman-teman di sana yang sentiasa mengunjungi rumah ku yang indah ni.. ngeeeh ngeeh. Smile. Aku tahu kamu merindukan aku di sini bukan? kalo bukan di sini,, disana? tak pun di situ.. ker di mana-mana.. Grinhahhaa... aku sungguh bahagia hari ini. kerana esok<26hb Sept 2008> merupakan tarikh kepulanganku ke pangkuan keluarga tercinta.. itupun kalo tidak ada aral melintang laa masa nak balik kampung esok.. kalo ada, jawapannya aku berumah di tepian kota la nampaknya.. ekekke... apapun.. korang suma doakan lah aku selamat sampai esok ok sebab perjalanan aku sungguhlah jauh. mana kena menyeberangi lautan china selatan dengan menaiki feri.. mana lagi kena menyeberangi gunung dan ganang.. yang memakan hampir selama 7 jam.. adoiiii...Sicktermuntah la aku jawapnya..

ermm. ndakpala.. bak kata pepatah, "bersusah-susah dahulu, bersenang-senang kemudian" heheh.. bila dah sampai uma nanti aku nak makan makanan favorite aku iaitu "Burasak" mihahahHeart masak "Likku" whuaa.. cair aku ni.. huhuu... korang tau gak ker favorite makanan aku ni? ahaaks..

k lah, aku tak nak celoteh panjang kat sini, sebab aku tak packing lagi barang-barang aku untuk pulang esok ni. so, aku ambil kesempatan ini memohon ampun dan maaf buat semua teman-teman blog aku. andai ada masa... korang datanglah berziarah ke blog aku ni.. aku dah hias dah cantik-cantik ni uma aku supaya korang boleh lepak giler-giler kat sini.ThumbsUp... asalkan jangan menjahanamkan uma aku dah lah... ngehhh ngeehh..

Wassalam (^_^)v

P/S KAD RAYA YANG KAT ATAS TU AKU TUJUKAN BUAT SUMA PEMINAT SETIAKU.
SILAH AMBIL DAN SIMPAN SEBAGAI KENANGAN DARI KU BUAT MU..

6 Responses to " "

Yatie Says :
September 28, 2008 at 6:04 PM

Thanks for the Kad Raya .. nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri .. maaf kalau ada salah & silap .. enjoy ur raya holiday:)

~ochie~ (^_^)v Says :
October 5, 2008 at 9:16 PM

salam makasey yatie... salamat ari raye juga.. :)

Dato G Says :
October 6, 2008 at 2:40 PM

salam...

gambar pelita saja kah?? gambar ketupatnye mana?? hahaha.. selamat hari raya.. maaf zahir dan batin ochieee ..=)

~ochie~ (^_^)v Says :
October 6, 2008 at 3:01 PM

salam.. maksey tok.. adehh ingat juga tok ni kat kaci erk..
ekek.. selamat hari raya maaf zahir n batin juga.. :D huhu

e.i.s.r.a.a Says :
October 6, 2008 at 3:05 PM

salam idulfitri ke 6.
welkam bek tu skul.
=)

~ochie~ (^_^)v Says :
October 7, 2008 at 12:42 AM

aslam.. aksey anis.. heheh..

adehh demam raya la plak.. huhu

Post a Comment