MAKASEY....

13 Comments »


Eh.. pelik plak ochie apasal lak ada gmbar sendiri ni tertepek kat sini.. huhu
Maluuuu sihhhh.. kikikiki...
ehem ehem... bukan nak promote diri sendiri k..
Tapi tak sangka lak.. ada blogger yg sudi gak nak tepek mukaku tu yg terlalu comot...
heheheh.. maluuuu nyaaa.... segan bah...
Tapi.. Hadiah ni aku tak pernah tolak...
lebih-lebih lg c Luthfi yang bagi kat aku.. ni yang terharu tu..
Sampai nak nyanyi-nyanyi lg ni.. hehhe...



HADIAH DARI LUTH!!!


Makasey yer LUTH becoz sudi gak watkan ochie kad..
tak sangka plak Luth ni muda dari ochie.. sangkakan sama umo...huhu.
Apapun.. perjalanan masih panjang..
semoga Luth dapat memperolehi apa yang di hajati.. insyaALLAH.
Once again..Ochie ucapkan berbanyak-banyak karung terima kasih kat LUTH
sebab buatkan KAd yang sangat cantik ni..
"Anda memang seorang rakan yang manis"
perghhhhhhhhh!!!! tak tahan ayat ni... huhuhuhu... biasa--biasa jak aku ni Luth..
Ko lah baru manis.. hitam-hitam manis gtu.. heheh



Tukar tajuk plak...emmmm..
Hari ni ochie jejalan sorang kat bandar di Labuan..
Borring oo bila nak makan tak berteman.. nak shoping x der kawan..
ishhhhhhh... pokoknya NDAK BEST la..
Kawan-kawan yang lain plak busy.. yang lain lagi tu masih duk kat kampung..
Windunyerrr kat dorang.. heheh..



Dalam beberapa hari ini aku selalu duk mengelamun..
ntah papa jak aku fikirkan.. banyak sangat sampai nak pecah kepala ni di buatnya...
tapi memang betullah.. bila kita duduk keaseorangan..
kompom kita ndak lari dari memikirkan masalah-masalah yang ada..
mana nak buat tu la.. tak selesai ini la.. itu la..
adehhh.. pening pala ooo..
macamna pun.. pesanan dari penaja bila duk berseorangan..
"Jangan biarkan diri diselubungi misteri!!!"
kena ka juga tu ya aku cakap??? heheheh



Ok lah.. nak away plak..
nak solat Isyak.. sambung lagi untuk entry yang akan datang...
ops hampir terlupa..
KEPADA MANGSA-MANGSA TAG OCHIE..
ANDA BOLEH MENGAMBIL HADIAH YANG OCHIE LETAK SEKALI BERSAMA TAG TU
sudi-sudikan lah menerimanya yer..
kerana tanpa Anda.. siapalah AKU.. chewahhh!!! hakhakhak...
~Wassalam~







13 Responses to "MAKASEY...."

AiE bAhRi Says :
January 6, 2009 at 8:02 PM

fuhh..ni yg jeles ni ada org btkan kad ada gambar ochie..

Bunga Binti Nordin Says :
January 6, 2009 at 8:04 PM

nice blog dear..
keep on blogging..
bunga link kan ochie yeah..
hope ochie juga..
:)

K-A!R-yL Says :
January 6, 2009 at 8:09 PM

luth pon x bt kad kat akuuu
hmm sedey akuuu mcm ni..

En. PeRD Says :
January 6, 2009 at 11:03 PM

giler ar..
ni mesti ader paper ni..
siap kad2..
LoL!!

~ochie~ (^_^)v Says :
January 6, 2009 at 11:28 PM

Aie>>>
hahhaha.. sabo la yer Aie.. ochie pun terkejut dpt hadiah ni balik..kjikiki..
Thanks Luth.. malu la.. huhuhu

Bunga>>>
makasey bunga... nanti ochie linkkan balik sama bunga jg..
Nice to know u.. ;)

K.A.R.-yl>>>
lololo... luahan pasaaan lak.. ish3x...
meh ochie watkan.. lallal...

En.Perd>>
ishh!!! ada plak ckp mcm tu...
kalo ada papapun.. only as a plenz...

nUR_rOsALiNdA Says :
January 7, 2009 at 12:23 AM

amboi..ada org buatkan kad pulak..jeles nih

~ochie~ (^_^)v Says :
January 7, 2009 at 12:43 AM

Nor_rosalinda>>
loo jeles ker.. heheh
;)

Lina Says :
January 7, 2009 at 1:52 AM

cute la blog ochie...suker...

abqary Says :
January 7, 2009 at 5:02 AM

nampak gayanya kena buat kad yg lg besar nie..hehehe..

~ochie~ (^_^)v Says :
January 7, 2009 at 8:57 AM

Lina>>>
ya ker cute mcm Tuan dia ka? huhuhu

Abqary>>>
nak wat KAD utk ochie ker? sila sila... hehhe suka ni...
huhuu

Fireroll Says :
January 7, 2009 at 1:57 PM

hitam hitam manis....
hahahaha...

~ochie~ (^_^)v Says :
January 7, 2009 at 3:22 PM

firefall>>
heheh.. napa tu.. der masalah ker.. huhu

Post a Comment