Tag & Coretanku

14 Comments »




T.I.R.E.D
Yes im so tired. today aku takder wat paper.. tapi sugguh letih..
adeiii apalah aku wat satu hari ni.. dah la lewat solat subuh.. hemm nak jadi apalah anak dara ni.
oh ya.. baru aku ingat. smlm tu kan aku ada maslah kursus..
maybe sebab aku tak senang hati. aku duk pikir maslah ku tu smpai tak sedar masa berjalan dan nak dekat pagi dah baru la mau tito.. jadi Subuhnya pun berlalu mcm begitu jak..
ish ish is.. aku ni.. betul2 la.. hemmm..



Tapi ALhamdulillah. masalah pasal pendaftaran kursusku ni ok jg dah,..
Nasiblah.. ndak sia2 aku penat berfikir.. hehhe
Hari ni, member-member aku yang duk study 3rd year ni akan start present depan lecturer
dan di undi oleh panel2 hakim yang di jemput dari dalam kampus gak..
huhu.. seram sejuk gak kami suma ni yang menanti giliran utk wat presentation...
aku akan buat presentation masa bulan dua nanti.
so korang doa kan lah aku dapat buat yang terbaik untuk present ni.. fuhhhh...



Oh ya.. ochie ada cita nak share dengan korang suma..
Tadi kan masa aku tengah layan komentar blog aku kan.. tetiba ada member ni ketuk pintu bilikku.. first tu terkejut gak dgn ketukan yang kuat mcm nak robohkn pintu bilik aku..
dalam hatiku, mesti ada yang masalah lagi ni..
so apalgi.. aku ni dgn muka yang wisau g la ke lokasi yang meghadapi masalh besar kunun..
sampai2 jak.. ingtkn ada owang gaduh ker pa.. tapi sekali nengok..
ada dak yang nak g present hari tu terkunci dekat dalam bilik.. adoiiii.. cian dia..
hehehh aku pun malas nak fkir pnjg.. malas nak pngiil pak guard.
so aku guna caraku sendiri..
aku g tendang pintu tu..perghhhhh.. dalam 10 tendangan mcm tu barulah pintu tu terbuka..
berpelukan aku dengan dak kat dalam tu sebab.. gembira dapat selamatkan mereka..
hahhaa puassss oo bila dapat tolong member yang susah..
Alhamdulillah... aku dah wat kebaikan hari ni...




eh lupa lak aku.. hari tu aku tertinggal TAG dari member aku nama dia Annelara..
dia dak blogger sebelah jiran aku gak..
dia ada kasi aku TAG.. heh thanks Anne.. kalo ada hadiah past past la kat ochie erk.. hehhe
ok Jom Layan Tagged yang dia kasi kat ochie...

Senaraikan 3 perkara orang yang megetag kamu:
1. Manis
2. Cantik
3. Suka tersenyum


3 PERKARA tentang Ochie:
1. Suka tersenyum
2. suka bercerita
3. nakal-nakal manja.. kikiki.. ker mcm na? hehhe


PILEM KEGEMARAN:-
1. Ayat-Ayat Cinta.. Buat masa ini..
Yang lain tak seberapa minat lagi nengok.. hehehe


SIZE PINGGANG:-
kecik jer pinggangku ni.. 23/24 mcm tu.. heheh kecik jak bah...

Pilihan hati yang nak d TAG ialah:
jeng jeng jeng.. hheheh.. macam biasa.. Ndak da la buat masa ni.. aku ngantuk mau tito.. hehh




Alhamdulillah.. rasanya ni dha cukup kot entry aku hari ni..
korang. ochie nak relax-relax dlu..
Salam sayang dari ochie buat teman blog suma...
Wassalam..(^_^)v,...






14 Responses to "Tag & Coretanku"

Mastermax64 Says :
January 18, 2009 at 1:31 AM

salam oci..hehe hrp bnyk rehat2 juga sbb letih sngt da tu..apa2 pun tahniah sbb ada jadi heroin tuk hr ni ahakss..cayok2

Fireroll Says :
January 18, 2009 at 2:38 AM

ganas giler menendang pintu

~ochie~ (^_^)v Says :
January 18, 2009 at 2:48 AM

Mastermax>>>
hehhe.. Abg max ni.. pandai la ctu.. malu siot hakhakhakhak....

Firefoll>>
aiii malu ni.. hahhaa

p[A]n[A]d[0]L© Says :
January 18, 2009 at 9:41 AM

yaaa, tue ar dia girl power..ehhehe
ochie present bln 2 eh?? bha, gud luck k..
xoxo pla isnin nie presentation dah...hohhohoh :~

Mastermax64 Says :
January 18, 2009 at 12:42 PM

xtito lg rupanya huuhhuhu...

AiE bAhRi Says :
January 18, 2009 at 3:04 PM

kuat betul ochie tendang pintu..
huhuhu

Unknown Says :
January 18, 2009 at 6:18 PM This comment has been removed by the author.
p i j a h Says :
January 19, 2009 at 4:14 AM

aduh... xpadan dengan kecik makcik ni. haha... makan apa kamu ochie. kuatnyaaa

e.i.s.r.a.a Says :
January 19, 2009 at 3:41 PM

salam

pintu yang ditendang tu pintu jenis kayu apa? playwood???? kah kah kah =))

AnnELara Says :
January 22, 2009 at 6:54 PM

hahahaaa bagus ochie.. nanti anne pass tag lagi ya3 hahaaaa

En. PeRD Says :
January 27, 2009 at 3:06 PM

hahaha.. ochie ni korang tgk je camni.. kalo kena tendangan dier.. leh buasir taw.. ahahahaha

Ahlami Says :
March 22, 2009 at 3:24 PM

ochie tendang pintu...???

Admin Says :
April 13, 2009 at 2:25 PM

hiih. semoga bjaye sokmo ape yg ocie wt

Post a Comment