SELAMAT PENGANTIN BARU

14 Comments »





~Selamat Pengantin Baru~



Ehem..ehem.. Korang nengok tak gambar kat atas tu??
Ish ish ish.. jelous siott aku nengok picture tu....
Macam nak jak berada di tempat pompuan tu.. tapi.. lambat lagi lah aku nak merasa...
Rezeki ndak da lagi ke c tu.. So bersabar jak lah... hehhe
Gambar ni aku pungut dekat mana ntah.. hehhe
Lupa dah nama pasangan pengantin kat atas tu.. yang tau nama timangan pompuan tu jer..
Nama dia "OCCO".. huhu laki tu tak tau plak...



Mesti yang dah berpengalaman dalam kes ini faham akan perasaan orang dekat atas tu kan..
Korang tak nak share ker?? heheh.. yer la.. mana la tau kan..
kot kot kot.. tiba plak giliran aku.. hakhakhak.. Amin.. Amin ya RAbb
kalo benarlah dah sampai seru nak ke c tu.. heheh..
Tapi perjalanan masih panjang lagi...
Jodoh tu suma aku letak pada ketentuanNYA...
Andai dah rezeki aku dah sampai.. apalagi.. up..up.. away la.. huhuhu...



OPsss!!!! huhuh.. Nengok ni plak gambar aku.. wawawaw...
Masih menunggu lagi ni sapalah duk kat sebelah aku tu.. hehhhe..
Susah nak ramal hidup ni kan.. kekadang.. orang yang kita harapkan duduk sebelah tu
ialah pasangan kekasih kita. tapi.. Sebaliknya...
Walaupun kita merancang dengan baik tapi.. Tuhan yang menentukan segalanya..
Sebab.. sebaik-baik perancang adalah dia.. iaitu ALLAH yang satu..


Huhuhu... dak mana la ni men bunga sorang2.. @bye



Adehh!!!.. sangkakan dah habislah perkahwinan dari kuarga aku...
Tapi ndak sangka plak.. dalam masa yang sama ada plak kawan ku kawin.. aiiiii...
Kalah uda kami... ndak boleh jadi ni.. huhuhu
dalam kami suma berkawan.. nampaknya kawan kami ni duluan jadi RAJA SEHARI...
Kami plak.. ????? STIL BUJANG LAPOK.. haha

SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT Kamaruddin Bin Balilla dengan Isteri tercinta..
Semoga berbahagia hingga ke anak cucuq...

Ope,Ochie,Ena,Kama,J,Lily



Apapun.. nampaknya.. 4 Gadis pingitan ni ndak tau bila lah plak masanya.. heheh
Sapakah diantara mereka yang lebih duluan??
Tungguuuuuuuuuuu..
Kita nantikan episod yang akan datang.. hehehhe





14 Responses to "SELAMAT PENGANTIN BARU"

~ochie~ (^_^)v Says :
January 4, 2009 at 3:17 PM

Luth>>>
oit.. apa lak ni.. mana der kita kawin arr.. :P huhu...

AiE bAhRi Says :
January 4, 2009 at 4:16 PM

Selamat pengantin baru ochie...

eh2..silap2.amponnnnn....hehe

selamat pengantin baru kepada pasangan pengantin.moga berbahagia hendaknya.

~ochie~ (^_^)v Says :
January 4, 2009 at 4:31 PM

Aie>>>
aiiiiiiiiiii.. memang nak kena piap ni. hehhe..
ochie ampun kan..huhuhu..
Amin....huhu aie ni bila lgi plak.. huhu

amu mejie Says :
January 5, 2009 at 12:44 AM

salam..nenoneno..ochie suda kemaruk mo kawen ka ochie..sabar ba ko chie..c boogies baru taun brapa jak..berangan la kamu d citu dulu..hehehe...mkseh add aku..nnti mo mnta petua ym jak...berbayar!!hehehe

ubey Says :
January 5, 2009 at 4:21 AM

fiwit. jeles ke? hahaha

~ochie~ (^_^)v Says :
January 5, 2009 at 5:40 AM

mijie>>>
hahahaha.. adehh.. smpai ko tembus dah masuk cni mijie... ish3x...
ndak pa bah.. kalo jodoh tak ke mana.. lallalala

p/s aku dah ko kan.. so pandai2 la ko sound klo ko free ka ndak.. hehhe yerla dak busy exam la katakan.. huhu

~ochie~ (^_^)v Says :
January 5, 2009 at 5:43 AM

Ubey>>>
ya ubey.. jelous sesgt... huhuhu..
ker ubey ada petua utk ochie.. hehhe

abqary Says :
January 5, 2009 at 8:16 AM

Dgn sesiapa pn kita dijodohkan, yg pastinya jodoh utk kita itu adalah yg terbaik buat kita, kurniaan dr Allah.

(^_^)amu mijie dan amu2 yg lain are available..hehehe

~ochie~ (^_^)v Says :
January 5, 2009 at 5:25 PM

abqary>>>>
salam.. makasey abqary...
ya... ochie setuju pndpt tu..

eh.. amu mijie sama dgn abbqary ker? adehhh ni kantoi lg ka? hahhaha

Yatie Says :
January 5, 2009 at 7:07 PM

Insyaallah, ada jodoh tak ke mana .. akak pun kawin at the age of 26 tau .. walau dah berteman lebih 5 tahun, tapi rezeki nak kawin lambat la plak .. don't worry, take ur time utk mencari yg sebaiknya .. amin :)

abqary Says :
January 5, 2009 at 8:42 PM

mana boleh sama..abqary, abqary la..

saya suka mengenali orang lain, tp x suka dikenali..

nampaknya x dpt la saya award dr ochie..:( huhu..

~ochie~ (^_^)v Says :
January 6, 2009 at 11:30 PM

Yatie>>>
wawaw.. ya ker kak.. ish ish.. x sgka plak.. ni mst kawin sambil study.. ker mcm na? hehe
makasey kak..

abqary>>
adehh ochie kenal lah.. heheh
yer la.. ada per la pada award tu.. x bernilai pun wat abqary.. sob4x...

anywhere_Smile Says :
September 3, 2010 at 2:15 PM

This set of unspoken pandora jewerly rules went unchallenged it's not pandora bead and this extra weight, almost magically, pandora charms bracelets everything changed.Brings about acne could Pandora beads find out how traditions evolve, they simply do. To discount pandora the creative mind, images of a wizened pandora sale old wizard sitting atop a stone tower towards discount pandora charms the top of by far the largest mountain pop into your head. He sits Pandora beads 2010 in his white robe stroking his long a few facial beard pandora beads charms coupled with surveys the earth's weddings to be which buy pandora charm has a look of greatly consternation.

Post a Comment