Happy New Year... Salam maal Hijrah..

16 Comments »



Selamat Tahun Baru & Salam Maal Hijrah..
Harap2 la.. azam baru... wajah baru.. menyinari dunia baru.. huhu..
ker mcm na?
lallaala...
Tapi cedeynya... malam Tahun baru duk lepak dalam bilik...
( biasalah dak baik la katakan) hahahah...
bukan mcm ubey.. tgh duk tension dgn tenetnya yg caroi tu.. kah kah kah..

Sabar ko ubey.. meh duk cni.. kita "meroyan"<-- ayat aku pungut dari mana dah.. hakhak..





Ish... tak boleh tito plak.. mataku ni asyik bersinar2 jak..
menci menci menci.... tak da sorang pun duk malayan aku malam tahun baru ni.. hampesnya..
sob sob sob.. cedeynya... dah la makan maggie plaktu...
whuawawa..
tahun baru yg malang kot buat aku pada tahun ni...
oh tidaaaaaaaaaakkkkkkkk... ini tidak boleh terjadi...




Apapun... aku tetap berdoa semoga aku berjaya
melalui rintangan.. dugaan.. cabaran.. dan godaan pada tahun 2009...
Hidup Ochie.. ha ha ha ha...
aku tengah sengal sekarang ni..
tak tau dah nak melantak apa..

lepas melantak maggie.. melantak plak di Blog ni..
Pastu.. kalo ngantuk titoo...
Noktah.. habis.. nanti kena marah lak titoo lewat.. lalalalala




Yes.. PTPTN dah masuk...
esok nak kuar ker tau tak?? tapi kemasukannya cikit bangat plak..
eiii ndak adil ni..
kena jimat cermat la kalo macam ni... huhuu..
kalo pihak2 ptptn dengar aku ckp mcm ni.. apa reaksi doarang erk?? lalla

ckp... pandai pinjam... kena pandai pulangkan balik...

wawawawaawaw.... cekik dala ooo..

takper2... apapun.. makasey PTPTN.. nanti dah habis pitih.. aku duk lari2 la..
hahhahaha.. adehh.. gaban juga sengalku ni..


OK la.. mau rilek22 dlu ni.. tapi.. post kali ni..
actually aku nak kasi kat member2 blog aku hadiah yang tak seberapa...
Tak kira la.. dia dak follower ker.. dak kaki SB ker.. tau dak komentar...

Sila2 lah yer amik hadiah aku ni...
walaupun tak cantik..
tapi aku ikhlas tau nak kasi korang...
so jangan malu, jangan segan..
amik.. jangan tak amik..



heheh.. maafla.. tak reti nak wat cantik2.. tapi. ikhlas tau.. sila lah amik yer.. @gatau
ok nak away sudah..
Wassalam.. (^_^)v

16 Responses to "Happy New Year... Salam maal Hijrah.."

amizah Says :
January 1, 2009 at 10:41 AM

salam maal hijrah nak salam tahun baru juga dari akak...sihat walfiat selalu...cantek la blog nie...camner klu akak nak wat border bunga2 mcm ochie nie??

~ochie~ (^_^)v Says :
January 1, 2009 at 11:20 AM

salam maal hijrah...
sila sila sila.. amik la mizah kad tu.. akak... buat khas utk teman2 blogger...
cantik ker. hehehbiasa2 jak...

yang mana satu tu amizah?? boreder kat mana??

Yanmie Says :
January 1, 2009 at 12:23 PM

salam...

wah buat kad gak ye..thanks ya..akak amik nie..hehehe

~ochie~ (^_^)v Says :
January 1, 2009 at 12:45 PM

kak Yan>>>
Salam.. tentulah buat.. untuk akak ochie sanggup jer.. huhuhu...
amik jangan x amik.. hehhe

.:GaDiS KaLiS PeLuRu:. Says :
January 1, 2009 at 1:08 PM

salam maalhijrah juge.mecih ochie

ubey Says :
January 1, 2009 at 5:45 PM

selamat tahun baru 2009. wish u succeed in your entire life.

~ochie~ (^_^)v Says :
January 1, 2009 at 6:01 PM

Gadis kalis peluru>>>
salam laal hijrah cik gadis. heeh. sama2.. dah simpan ker lom kad tu.. jgn duk biarkan lak. cian ulat tu nanti masuk mana ntah.. hakhakhak...

Luth>>
yups bro.. dah kuar pun.. cikitnya ciot.. ndak puas hati ni.. sob3x.. Luth g la cek. kompom tau dah kuar ker lom..

Ubey>>>
yang mucuk.. heheh salam tahun baru n salam maal hijrah juga ubey..

amizah Says :
January 1, 2009 at 9:51 PM

ok akak amik...maksud akak border yg bunger2 tu...antara satu tajuk dgn tajuk yg lain....blog ochie nie cantek la..klu akak nak wat blog mcm ochie gak blh tak??nak mtk tlg ochie buatkan utk akak...

~ochie~ (^_^)v Says :
January 1, 2009 at 10:48 PM

kak Amiza>>>
salam kak.. oo yg bunga tu ochie amik kat gilter graphic.. cari kat dlm tu jak..
i/Allah.. ada masa ochie akn tlong akak.. hehhe..

[yAN!e][pUTraJAya] Says :
January 2, 2009 at 10:40 AM

salam tahun baru 1430 Hijrah & tahun baru 2oo9 dik ochie....

(^_^)

::_Yanie Putrajaya_::


*********************************

~ochie~ (^_^)v Says :
January 2, 2009 at 11:04 AM

kak Yanie>>>
whuaaa.. salam tahun baru juga kak.. n salam maal HIjrah...
apa azam tahun ni??? dapat mkn nasi minyak tak? huhu

Fireroll Says :
January 2, 2009 at 4:15 PM

salam, selamat dalam semoga....
harap, moga dan menanti...
semuanya ada di depan mata...

~ochie~ (^_^)v Says :
January 2, 2009 at 4:35 PM

Fireroll>>
Salam selamat n semoga AG berbahagia d tahun baru ni juga.. hehhehe

abqary Says :
January 3, 2009 at 6:54 PM

Salam Maal Hijrah..Semoga ochie sihat wal afiat, dipanjangkn umur dan dimurahkan rezeki utk thn2 yg akan dtg..Amin..

@gatau mmg comel

~ochie~ (^_^)v Says :
January 4, 2009 at 12:11 PM

abqary>>>
Salam maal hijrah... hehhe.. makasey atas doa tu.. semoga abqary juga bgt lah hendaknya...

napa panggil nama dia @gatau??? huhuhu apa tu erk,,

Post a Comment