[U].[M].[S].[K].[A].[L]

9 Comments »




Salam buat teman-teman Blog yangg di sayangi..
Syukur Alhamdulillah,
akhirnya aku dapat juga menyelesaikan puasaku yang kedua dalam hari Asyura .
first ingat tak dapat la nak laksanakan posa kedua ni...
bcoz, aku nya kepala semalam pening sesangat.. mcm nak pecah tau di buatnya.. hajat nak makan sahur pun tak kesampaian akibat kondisi diri yang tak tak berapa baik ni. Walaumacamna pun.. tu suma bukan halangan buat aku "surrender"..



Cuaca kat kampus hari ni sejuk sangat... dah 3 hari dah ni hujan lebat.. Tapi Alhamdulillah juga angin x kencang.. kalo tak, kompom keadaan di luar merbahaya... yerla.. Almaklumlah duduk atas Pulau kecik... "Pulau Labuan / Pulau Mutiara" huhuhu.. tak sangka aku jauh di terbangkan ke tempat ni..




Buat teman-teman blog Ochie yang dah tepek hadiah dari Ochie.. aku ucapkan berbanyak-banyak terima kasih.. tetiba rindu sangat kat kalian.. tu yang buat khas lagi kad buat anda-anda suma.. Walaupun terlalu simple.. tapi ia ckup bermakna buat aku.. huhuhu...



Adeh... betul-betul arr aku moody sesangat hari ini..
Apasal ni!! selalunya tak macam ni pun...

hemm kenapa la ni yer... "ni mesti sebab banyak buat dosa ni"~Wallahua'alam~
Tapi.. moody mody pun, aku tetap boleh sejukkan ati ni lagi.. ya ker tu??
hakhakhak
Ntahla.. no Komen.. biarlah mereka yang melihatku sahaja menilai diri ini..
adakah baik ker... buruk ker tau macam na pun..
Aku terima jer sumanya... Tanpa teguran n nasihat dari kalian aku tak kan sedar diri ini yang serba kekurangan.. ker macam na? heehehhe



Entry kali ni aku suka untuk mempromote tempat pengajianku...
Universiti Malaysia Sabah Kampus Antarabangsa Labuan.. (UMSKAL)
hehehe.
saja jer nak tepek gmbr ni sebab ia akan meninggalkan seribu satu kenangan
yang amat manis, dan juga pahit buat aku dalam mengharungi hidup sebagai seorang Siswi.
Di sinilah aku mengenal erti perjuangan di medan pertempuran untuk mencari ilmu yang bermanfaat dan berguna untuk bekalan ku apabila berada di "luar" sana nanti...



Aku mengambil pengajian selama 3 tahun dekat sini..
dalam Bidang Islamic Finance atau jg di kenali dgn kos HE23..

Memang aku sangat bertuah kerana dapat memasuki kos ini..
Mulanya tertanya-tanya juga akan kemanakah arah tuju kami selepas grad nanti?
Tapi, selepas mdpt pnergn jelas dr lecturer kitaorg..
Barulah kami faham akan maksud dan tujuan kos ini diwujudkan..
Aku Bangga menjadi produk keluaran HE23.. hehhe..






1. merupakan kolej kediaman kami.. "Kolej Pompuan= Kolej Beta"
Manakala "Kolej kediaman Lelaki= Kolej Alpha". Nama kolej ni dah berkurun2 dah tak bertukar-tukar lagi..huhu..
Kolej kediaman kami ni.. ada ruangtamu, dapur, dan juga 3 blik. kekadang kami memasak kat dapur yang disediakan.. tapi tu pun main curi2.. huhuhu yerla.. tak nak bazirkan ruang dapur yang sedia ada.. ngeehh


2. Itulah Bangunan menara Kampus Antarabangsa Labuan..
seGAH dengan namanya juga..ada 13 tingkat sumanya..
suma urusan hanya boleh dilakukan dalam satu bangunan sahaja..

Tgkat 1=UMTP/ Tingkat 2, HEP & Bidang Sukan / tgkt 4= Bhgian Akademik& Kewangan/ Tgkt 6- PPIB / tgkt 3 & 10- Bilik lecturer dan ada tgkt 12- Bilik Pengarah Kampus..


3. Pemandangan diwaktu senja.. sangat indah bila berada di sini..
turun jer dari Kampus akan jumpa pantai depan dia..boleh tengok matahari terbenam..

kalo yang duduk bercouple-muple tu untunglah.. hakhak..

Tapi, tempat kami akan menjadi kunjungan prnduduk3 dr Labuan pada hjung Minggu..
nak mandi manda la katakan... sambil2 duduk mkn d gerap tepi Pantai.. Takpun wat perlumbaan motor/ keta.. huhuu.. macam-macam ada.. hakhakhak..




Maafla gambar kat UMSKAL ni aku x snap byk-byk lagi..
nak dekat di penghujung waktu.. aku kan tepek banyak-banyak kat sini.. ok.. heheh.. Ngantuuukk dah. Nak rehat dlu.. sok ada kelas.. so nak manjakan badan dulu.. huhuhu... ok Wassalammm










9 Responses to "[U].[M].[S].[K].[A].[L]"

ZARA 札拉 [사랑해~] Says :
January 9, 2009 at 12:46 AM

Lawanya....

Ochie..napa dah lama tak melawat Zara?

sedey woo~

~ochie~ (^_^)v Says :
January 9, 2009 at 1:06 AM

Zara>>>
adehhh.. ada la plak.. ckp mcm tu.. ker zara lama x lawat ochie.. heheh
m.maf ler... huhu

En. PeRD Says :
January 9, 2009 at 1:35 AM

view UMSKAL sangat menarik...
pandai gak ochie edit..
weee wit..

~ochie~ (^_^)v Says :
January 9, 2009 at 2:03 AM

en.Perd>>
ya ka.. hakhakhak.. ada software senangla.. kalo ndakda.. mn la aku reti.. huhuhu

sham9978 Says :
May 31, 2009 at 1:43 PM

UMSKAL...
Teringat masa dulu2 sbg 1st batch student di sana. Skrg UMSKAL dah byk beza. Kirim salam pd Hanudin Amin, kawan baik saya...

anywhere_Smile Says :
September 3, 2010 at 2:14 PM

This set of unspoken pandora jewerly rules went unchallenged it's not pandora bead and this extra weight, almost magically, pandora charms bracelets everything changed.Brings about acne could Pandora beads find out how traditions evolve, they simply do. To discount pandora the creative mind, images of a wizened pandora sale old wizard sitting atop a stone tower towards discount pandora charms the top of by far the largest mountain pop into your head. He sits Pandora beads 2010 in his white robe stroking his long a few facial beard pandora beads charms coupled with surveys the earth's weddings to be which buy pandora charm has a look of greatly consternation.

Post a Comment