[P].[O].[S].[A] 10 Muharram

3 Comments »




Posa.posa..posa...
Hari ini, aku puasa 10 Muharram..
Aku rasa lemas sangat-sangat..
dah lah semalam tak bangun sahur, just pasang niat jer..
tak per.. aku boleh lakukan...
insyaALLAH aku akan dapat berbuka posa pada waktunya...




Apasal hari ini aku emosi sangat...
sangat.. sangat.. sangat emosi..
Ntah la.. asyik kuar jer airmata ni.. hahahah.. cengengnya juga ko ni oci..
ish ish ish. wat malu lak aku cita bab ni... (control ayu jap!!)
tapi.. yerla.. dak pompuan kalo nak nagis mana leh tahan.
kalo dia nak tumpah.. tumpah juga...




Tapi.. kenapa aku nangis erk.. heheh..
jom teka.. teka.. sapa
berjaya teka.. ochie belanja.. huhu


3 Responses to "[P].[O].[S].[A] 10 Muharram"

ZARA 札拉 [사랑해~] Says :
January 7, 2009 at 6:56 PM

ko nangis sebab lapar yer?

aku nak posa..

tapi apakan daya..aku dijajah...

pleh Jepun~

K-A!R-yL Says :
January 7, 2009 at 7:19 PM

mcm x ikhlas jer...

~ochie~ (^_^)v Says :
January 7, 2009 at 9:09 PM

Zara>>>
nangis sebab lapar??? salah...
huhuhu.. cian gak ko.. di jajah erk..
bah meh aku lepaskan ko.. uhuhu

K.A>R>Yl...
Ikhlas bah.. kikiki

Post a Comment