hemmmm

0 Comments »

~TINJAUAN~

Assalamualaikum..
Hari ni, aku tak bermaya sikit sebab aku rasa aku di serang selesema..
ntah apasal la ni virus virus tutt ni nak singgah kat aku.. aku kan dak bek..
eiii nasib badan betul la aku... tapi apapun, kesihatan kena jaga. memandangkan
mak abah aku tak da jaga aku kat cni. So aku kena pandai-pandaila jaga diri.
huhu..OK Bertekad Cemerlang Ochie..

Teruskan perjuanganmu dalam menyiapkan assignmentmu yang tengah melambak
macam gunung Kinabalu. sakit tu tidak mengapa, yang penting kena siapkan and
hari menjelang balik kampung dah nak dekat. so gambate ochie!!!!
U CAN DO IT or U NAK DUIT.. hahahha

adeshhh nak wet raye lak.. ermm sapa la ni erk bg aku nanti duit raya ni.
badan kecik mcm ni mesti owang bagi duit raya.kan kan kan.. hehhehe
tak sabar ni... gatal dah tangan ni.. maybe dah nak dapat wet raya dah kot..
Yehaaaaaaaa....


0 Responses to "hemmmm"

Post a Comment