**Jalan jalan/ BerBuka Posa**

2 Comments »

~~BERBUKA POSA~~




Eeiii bestnya... dah dpt mkn ice cream.. nyam nyamm...
tau tak pasal apa aku tunjukkan gambar ni kat korang suma? huhuuhu@ayuk
Ini pasal kawan aku la sorang ni yang bernama "Matjet" dak scumz torrent yang asyik-asyik bagi nunjuk kat aku n member aku icon tengah makan icecream. @sombonghemmm sekarang ko dah lihat wahai matjet,, ngeee aku dah post teruih gambar aku dengan kitakk ni adalam blog aku yang kami pun boleh makan icecream dahhh...kalo bukan rakan aku HAKITA yang pelawa aku makan icecream ni mungkin aku dah kempunan la tak dpat makan icecream di bulan posa ni.



picture1: gambar kepuasan makan ice cream..yess yes yessssss

Ha ni plak gambar kat bwh (pict 2) tu my favorite food..ermm sekali rasa..kompom nak lagi. lagi..lagi adn terus lagi..whuaaaa
ni nama dia kuih lapis Saarawak.. tapi kawan aku kata nama kuih ni dia panggil kuih lapis jantung hati..hahaha macam na dia dapat terfikir nama kuih macam tu aku pun tak tahu.
tapi yang pastinya, kalo korang rasa kuih ni.. perghhh memang sedap.

ehem.ehem. nengok cara pembikinannya pun susah juga ooo..
huhu aku dah nengok gak cara dia wat.. waaaa.. susah, agak rumit dan leceh sikit la. Tapi kalo yang dah biasa buat tu bagi dorang..."macam makan kacang jak"hahaha..adesh.. lapoo lak sebut pasal makanan ni.. ermmm nak makan lagi la kuih lapis ni.. tapi payahnya nak jumpa.

picture 2: kuih kek lapis yang dah nak di habiskan oleh anggotaku(baigon) yang dah tak tahan nengok makanan. Almaklumlah nak berbuka posa la katakan.. jadi lapor benor la dia ni..huhu
tu pasal tangan pun terambil masa aku nak amik gambar ni.hehe



picture 3: Gambar aku berlatar belakangkan bangunan tertinggi IPTA huhu..

ahaa@sinchan.. aku suka tau duk bergambar kat sini sebab di sinila aku
belajar mengenal erti susah, payah, petir dan genih,.,. ahaaks.. macam na tu erk..
suatu masa nanti aku teringin untuk mengepost koleksi gambar aku sepanjang berada di Universiti ini.. wawaaa.. lagi berapa abulan jak lagi ni tinggal.
pastu aku chaww cincau.. wawawaa...

ok la.. nak blah dlu.. nak nangis ni.. ceedeyynyerr@nangis



(^_^)v Wassalam


2 Responses to "**Jalan jalan/ BerBuka Posa**"

e.i.s.r.a.a Says :
September 20, 2008 at 5:01 PM

salam ramadhan.
gambar makan eskrim tu, apsal waktu di luar nampak cerah sangat2 eh? tahu sana buka puasa awal. tapi macam belum azan maghrib jeee... ehem ehem ehem.
=)

~ochie~ (^_^)v Says :
September 20, 2008 at 6:59 PM

salam ramadhan..

aiyyakk.. iya ka nmok cerah? perasaan anis jak tu. kena pkai speak mata gelap tu baru leh nmpk gelap..huhu...

Post a Comment