** BELIEVE IT OR NOT **

2 Comments »
_OTAK STUCK_


Alhamdulillah.. syukur ke hadrat Ilahi kerana dengan Rahmat dan KeizinanNYA akhirnya dapat juga ochie berpuasa yang pertama dalam bulan Ramdhan yang mulia ini... Alhamdulillah... Sekurang-kurangnya ochie dapat juga lagi menambahkan pahala di bulan mulia ini dengan menghadiri Tarawih...., semoga istiqamah dalam hati ochie ini akan berterusan lah sampai la duhujung Ramadhan..Amin.. <--minta-minta tiada lah aral buat ochie meneruskan ibadah kepadaNYA sampai lah kegarisan penamat...hehehe... paham-paham jak la...

DO YOU BELIEVE IF I SAY THERES HAVE A GHOST IN MY ROOM....????

ofhh... ini lah yang ochie nak ceritakan ni... ochie sendiri pun tak percaya macam mana kejadian ini boleh berlaku.dah la pada bulan Ramadhan plak tu..adeiii macam percaya n tak percaya juga..
Tapi, Hakikatnya..mahkluk ALLAH ini ada semalam dekat bilik ochie teman ochie chating dengan member-member Scumz..... whuaaa.. mak.. naakuttt... (-_-)..sobb.. Sob...
Tapi, apapun..walaupun ochie takut..ochie tak la juga duk berkepit tidoo dengan kawan.. ochie masih boleh bertahan lagi..tapi itulah..bertahan sampai tangan...kaki..bergegar tahap..ais..hahah.. bila ochie fikir memang lawak juga ochie masa itu... tapi.. ishh...sedar balik.. nakuuttt... dipendekkan cerita.. ochie tak titooo sampai lah ke pagi.. mata memang macam dah kerang busuk...dah..tapi.. bila belek lagi mata 2 4 kali.. bukan mcm kerang busuk dah..tapi kerang yang memang dah basi plak...ahak..hak..hak.. kesimpulannya... ochie x lah pegi Kelas EN Hazmi masa tu...huhihi..(^_^)v... ikutkan nak gak pegi..tapi... ermm x larat bangun..badan macam x der tulang jak..hahaha... macam kertas jak...ekekek....
erm k la.rasanya ckup sampai cni jak..ochie nak g tarawih dulu... apapa cerita yang menarik g ochie sambung.. salam...

~~(^_^)v 08.. Peace love HarmoNy.!~~

2 Responses to "** BELIEVE IT OR NOT **"

Dato G Says :
September 9, 2008 at 1:44 AM

salam Ramadhan

ehem. ada ghost?? ghost ka jin Islam.. muahaha :P apa-apa pun kuatkan semangat ochie k.. tiada apa-apa kot tu. cumanya dia mahu berkawan rasanya.. huhuhu

Banyak kan beribadat di bulan mulia ini ya. baca quran byk2 tau =)

~ochie~ (^_^)v Says :
September 9, 2008 at 4:38 AM

salam..ramadhan tok...

ehem..sudi juga erk lawat blog ni gi..ahaak.hak..hak...ermm jgn la bah nak berkwn dgn oci..adeii..xda pa nak d kongsi..:(..huhuhu..

InsyaALLAH..nak perbanyakkan beribadat di bulan mulia,,doakan kaci jak k...

Post a Comment