** SEBAK DI DADA NI **

2 Comments »
TERIMA KASIH ABAH... TERIMA KASIH IBU...

Salam Ramdhan ke 6 buat keluarga yang tersayang yang jauh di seberang sana.. (-_-)..

anakmu memohon kemaafan buat ibu dan ayah yang tersayang yang telah melahirkan dan mendidik anakmu yang nakal ni sehingga berjaya masuk ke menara gading.. <--- Sob..sob.. cedeynya.. dengar lagu raya!!!!!! mak... abah.. anakmu nak balik.. nak duk baring.. bermanja di bawah ketiak mak abah..whuaaa... ermm maafkan anakmu abah.. mak sebab tak dapat balik awal... kekangan
daripada masa, kuliah buatkan anakmu terlantar kat sini... hanya doa dan restu mak abah jak anakmu ni pohonkan agar mak.. abah doakan anakmu ni selamat sampai ke pangkuan ibunda tersayang... sebab cedey sangat.. yang teramat cedey.. ochie g lah kol mak kat kampung.. sob..sob.. mak cakit upanya.. terpaksa ulang alik selalu g Hospital... Ya Allah.. semoga cepat sembuhkan mak ochie...juga abah yang selalu sakit belakang.. sebab kerja berat sangat... mencari rezeki buat kuarga.... AMpunkan anakmu ABAH>>> MAK.... sebab jauh di sudut hati ini.. anakmu ingin sekali sentiasa berada di sampingmu menjaga makan minum... whuaaaa... tak tahan.. dengar sora mak.. (-_-)... Mak... Abah... anakmu sayang kat abah.. sayang kat mak.. sayang.. sayang... sayang.. sangat... Hanya doa sahaja yang mampu anakmu utuskan buat abah dan mak semoga sentiasa dalam perlindungan-NYA dan kesejahteraan-NYA...

Salam Sayang dari anakmu.. (-_-)..
Terima Kasih kerana melahirkan dan membesarkanku ..abah.. mak...


2 Responses to "** SEBAK DI DADA NI **"

Dato G Says :
September 6, 2008 at 6:18 PM

salam singgah

ehem ehem.. sedey jugak nih ochie..=P
udah-udah..jgn bersedey ya. kuatkan semangat ochie tuh.. insyaAllah mak akan sembuh nnt.. Rajin-rajin call mak abah tau..=)

~ochie~ (^_^)v Says :
September 6, 2008 at 7:23 PM

salam.. berenti...

hemm memang sedeynyer tok.. sampaix terkata ni.. sob..sob..
mak abah selalu jak kol..tapix bleh dgr kalo dorg sakit ni.. wisau jak ochie d cni.. nak balik awal.. jenguk mak nanti... nak paluk mak...
makasey tok... tok pun rerajin gak ingat isteri tu.. :p

Post a Comment