** (-_-) D.U.G.A.A.N **

2 Comments »
Assalamualaikum..

Buat teman setia blog ochie..ochie doakan semoga semuanya dalam keadaan sihat sahaja dalam bulan ramdhan yg mulia ini. jaga diri and jaga kesihatan tau. jangan sampai kita jatuh sakit plak dalam ramdhan ini.ermm nak sembang pasal apa erk... pejam celik-pejam celik dah masuk puasa yang ke 11 dah kita menunaikan posa kan.. Alhamdulillah.. Allah masih lagi menyanyangi kita sebagai hambaNya untuk mengumpul pahala di bulan keberkatan ni... so, di kesempatan ini ochie harapkan agar semua teman-teman ochie jangan lah cuba nak escape ker tau nak malas-malas menunaikan ibadah kepadaNYA.. ini buat kebaikan teman-teman dan khususnya buat diri ini sendiri.huhu..

Actually, ochie hari ini moody sikit.. ermm yer la.. tak pasal-pasal.. masuk masuk midterm lambat plak tu..eiiiiiiii TENSION TENSION!!!.. ermm.. Ya ALLAH.. ampunkanlah dosa hambamu ni ya Allah.. entah apa lah yang ochie wat dosa sampaikan kejadian malang ni menimpa ochie. tapi nasib baik la juga ochie ni muhasabah diri jap.. tenangkan diri agar tidak kelam kabut.. nanti masuk dewan..satu ayat pun x bleh tulis.. adeiii... tidakkkkkkkk.....
ada jam pun tapi mcm tak berfungsi.. macam nak jer buang suma jam kat dalam bilik ni. dahla suma jam kat bilik ni ada 3 sumanya.. tapi hampeh tuii x leh pkai lak..sob..sob... sedey sedey ni..
nampaknya ochie kena beli jam loceng yang besar ni.. biar sekali bunyi alarm jak..hem pecah gegendang telinga ochie..ahak..hak... sob..sob... mak.. ayah.. whuaa.. cedeynya arini...
TAPI...nak salahkan jam loceng ochie.. tak bleh juga.. seba kan..hehhe ochie mcm sedar jg jam tu berbunyi tapi.. macam ndak pasti..berbunyi ker tu indak.ahaak..hak.. ni ngantuk betul arr tu sampai lupa lupa ingat dah..eiiiiiiiiiii malu malu malu....huhuh...



Apapun..D.U.G.A.A.N... (-_-) dalam diri kita mematangkan diri..,jadi pengajaran tu buat ochie..
Walaubagaimanapun..sesungguhnya Allah masih menyanyangi ochie..sebab walaupun ochie bangun lewat g dewan peksa.. tapi Allah masih beri kesempatan masa buat ochie untuk meduduki peksa.. syukur Alhamdulillah... Terima kasih ya Allah...ya tuhanku...

p/s huhu nak kemas bilik..sebab td sebelum gerak g dewan peksa tak sempat nak kemas..ekeke
adehh malas lak nak kemas ni..huhu

Wassalam (^_^)v

2 Responses to "** (-_-) D.U.G.A.A.N **"

Dato G Says :
September 11, 2008 at 7:18 PM

salam singgah>>>

ochie tido manyak. ochie tido manyak..hahahaha :p lain kali tidur awal sikit. kalau kelewatan kan dah tak bangun.. :D

~ochie~ (^_^)v Says :
September 12, 2008 at 12:54 AM

salam...tok..
yaaaaaa..debush!!! erm ni tendangan kaki tikus..ahak..hak...
erm tok ni kaci mana da titoo manyak.. titoo kureng ada la. mcm la tok jaga kaci... :P:P:P :ras:

hahha..

Post a Comment