Ramadhan Al Karimm

4 Comments »
Salam ramadhan Yang Ke-4

Alhamdulillah.. akhirnya blog ochie dapat gak lahir dalam Bulan Ramdhan yang mulia ni..
maka dalam kesempatan kita berpuasa menahan diri dari melakukan sebarang benda yang terlarang.. izinkan ochie melafazkan SELAMAT BERPUASA BUAT UMAT ISLAM....(^_^)V
hehhe bg yg Terasa diri TER..Ndak posa.. sabo jak la..kan ochie. <-- (-_-) nak wat mcm na kan.. huhu Redha Jak la.. whuaaa. Alhamdulilla.. makasey ya Allah..
Walaupun Ochie x posa.. x per.. ochie tetap posa sebab hormat pd Bulan Ramdhan...
Hem.. jeles nengok owang g Semayang.. tpi diri ini plak duk bilik.. bc buku.. wat assignment.. masuk torrent... dan akhirnya.. dlm menghabiskan waktu.. TER lahir plak Blogg ochie yg x seberapa ni.. ahaaks.. (^_^) bestnyer.. ada gak kenangan ochie.. dlm melahirkan karya baru dalm blog ni.. :hahhaa.. mcm x caya jak.. <---- adeiii dah mamun dah ni.. wat blog ni sampai lewat pagi..huhu.. k la.. jgn lupa bc niat posa esok ker.. huhu..
nak sahur.. dlu sbl titoo.. kikik...


4 Responses to "Ramadhan Al Karimm"

Dato G Says :
September 4, 2008 at 11:16 AM

salam singgah

erkkkkkkkkkkkk... ochie tidak puase..?? hahahaha.. jgn lupa tulis dlm kalernder bapa ari yg tidak puasa itu.. ahak hak hak

~ochie~ (^_^)v Says :
September 4, 2008 at 11:21 AM

eiii.. tok ni.. terukk arr. owang posa pun.. cuma x d iktiraf jer.. kiekekkeke.. ermm tok ni.. nak singgah bg comment pun letak arr juadah berbuka kaci ker.. ni dtg dgn tgn kosong lak.. :Dhuhuu

Dato G Says :
September 4, 2008 at 11:27 AM

adeh deh deh..nk singgah letak apa lagi chie..murtabak pun tiada ni haa.. sedey nih..hahahaha

~ochie~ (^_^)v Says :
September 4, 2008 at 11:43 AM

letak makanan arr yg mcm kat blog tok.. tuu.. ekekek.. ermm tok ni... murtabak.. erk.. hehe tok pandai wat ker? huhu...

Post a Comment