2 Comments »
~salah kah aku??~


Assalamualaikum wb.t

Dalam beberapa hari ini, aku selalu dibayangi kekesalan, kekeliruan, kebuntuan dan kesakitan.
keluhan hati seorang insan yang sentiasa berada disampingku tiap waktu, tiap masa membuatkan hati kecilku merintih. Aku tahu dia menderita.. derita disebabkan sikap ku yang acuh dan tak acuh ni. keluhan itulah yang membuatkan aku merindui dirinya. aku tahu dia masih mengharapkan diriku agar dapat berada di sisinya kembali seperti dahulu dan sedia kala. Aku tahu dia merindukan diriku sebagaiman diriku yang pernah di kenalinya dahulu...
Maafkan daku.. maafkan insan kerdil ini.... aku tidak dapat menafsir diriku sendiri.. takut untuk meluahkan sesuatu yang bisa menyebabkan ramai insan terluka... tapi... tanpa disedari.. aku telah pun melakukan kesilapan itu. aku telah menyebabkan ramai insan yang tak berdosa mengalirkan airmata. kejamnya dirku ini.. aku cuba untuk membuat yang terbaik ... cuba untuk tidak ingin mengusutkan keadaan. tapi langkah yang di aturkan menyebabkan jerat mengenai batang hidungku sendiri... langkah yang di atur kemas akhirnya kecundang juga bersama harapan yang satu.

wahai insan yang mengerti diri ini. terima kasih diatas segala sesuatu yang telah kau berikan pada diriku ini. aku berterima kasih padamu kerana tanpamu aku takkan bisa setabah hari ini.
Aku mendoakan dirimu tabah menjalani sesuatu kehendakNYA.. biarlah jodoh yang telah di tetapkan dalam loh mahfuz itu menjadi titik noktah buat diri kita sama ada masing-masing dapat bersama atau sebaliknya. Doakan diri ini...

Wassalam (-_-)

2 Responses to " "

e.i.s.r.a.a Says :
September 17, 2008 at 8:30 PM

salam ramadhan.
bagi ai terlalu abstrak. mungkin yu nak lepaskan tapi tak mahu orang lain tahu. kadang2 ada masa kita kena pentingkan diri sendiri. sebab kita bukan nabi. jangan jiwang2 sangat. nanti ai tak boleh baca.
=)

~ochie~ (^_^)v Says :
September 17, 2008 at 11:23 PM

salam...

hahhaha..adeii esiraa.. ni hari hari jiwang sedunia..tu pasal sekali upload 2 ayat jiwang ni...hahhaa..

betul betul betul...
muhehhehe...anis. malu tau..
kekkeke..

Post a Comment