** LOVELY STORY **

2 Comments »
~~ TEMAN-TEMAN PERJUANGANKU ~~


Alhamdulillah..selama berada di Bumi Allah ini aku berasa sungguh bersyukur kerana mendapat ramai kawan yang mana sudi menerima diri ini..huhu.. (^_^)v Barisan atas ni ialah barisan terhormat..ekekke.. takderla.. kitaorang baru nak wat lagu nasyid..tetapi tetibaramai lak nak amik gambar kami.. ...huhu, artis UMSKAL la katakan... hheheheh.. mcm betull..eh.. betull pa..
erm.. dari sebelah kiri barisan atas tu ochie sendiri, Hakita, Jannah, DD & Che Mah.. manakalah barisan bawah plak dari sebelah kiri; Nazlan, Wahi & Supi... huhu ni la dak-dak sengal kitaorg kat dlm kelas... riuh gitu kalo dah start kesengalan mereka..ahaaks.. beruntung punya teman seperti mereka.. confirm..tak sunyi...huhuhu... <-- (ops...terlebih uda..hehehe)






~~ MY BODYGUARD ~~

Huhuhuh tau tak napa ochie kater dorang bodyguard kaci..hehehe.. x berani nak komen..karang Man Press<---- (Hizami) marah ochie lak..ahaaks.. hehhe..ellele korang mesti tau gak tu..huhu nengok jer badan dowang ni..besar per.. tu yg wat ochie selamat ada dua mamat ni..heheh.. ada lagi sowang bodygurd ochie tu..tapi sian lak dia tgh duk amik gambar kitaorg lak.tak dapat nak gmbr sama..sabo la erk Afiz...adeii afiz tu... ceceece... takper gak kan afiz.. bagi chan kat ochie dlu..hahhaha <---





~BARISAN JAGUH-JAGUH ISLAMIC FINANCE~

Dari Kiri eta, Iffa, Hakita, Normah, Haneefa, Hizami & Hafiz

Nampak tak baju kitaorg ni??? haaaaa... nilah... yang wat kami mahal ni..cehhh mahal tu.... hehhe masa ni lah kenangan terakhir kami sebagai insan penyumbang khidmat dalam kos Islamic Finance.. tak sangka juga kan.. masa untuk kami berkhidmat buat HE23 sekadar sapai di sini sahaja.. ermm cedey gak.... (-_-) banyak betul kenangan kita bersama tidak kira suka mahupun duka telah kita lalui dengan penuh kesabaran..sekaligus mendidik jiwa menjadi insan yang kental dalam menyahut seruan ilahi...eh eh eh.. silap..adeiii penning da..pala. tu yang banyak tersasul tu.. ermm apapun. mengenali anda semua adalah satu kenangan indah buat ochie untuk lakarkan dalam lembaran hidup ochie.. kerana bagi ochie.. tanpa kalian ochie tak kan kenal apa itu erti kasih dan sayang dalam sebuah persahabatan.ikatan kita suma bagaikan adik beradik... i Love U.. and thanks a lot.. (^_^)v....





JALAN_JALAN CARI KEDAMAIAN


cute tak gambar kitaorg dalam ni...huhuu masa ni kitaorang rancang suma kumpul nak jalan-jalan rapatkan ukhwah..tapi x suma dapat pegi.. hehhe hanya gadis-gadis manis ni saja yang dapat pegi.. hehhe.. apalagi..posing berabis aarrr kitaorng.. eheeh dan ochie rasa ni adalah post tebaik kitaorang..sehingga mndpt anugerah dalam akademi FANTAS TANGKAP...ahaaks.. adeii melalut dah ochie ni..heheh.. apapun terima kasih yang tak terhingga buat semua insan yang sentiasa berada di samping ochie dalam suka mahupun duka.. kerana anda..semua ochie tidak mengenal apa itu erti sayang, cinta, dan sakit. Hanya doa sahaja yang dapat ochie panjatkan kepadaNYA agar korang semua sentiasa berada dalamkebhagiaan dan kesejahteraan. Terima kasih yang tidak terhingga ochie ucpkan.. ada rezeki..ada jodoh.. ada umo... semoga kita dapat berjumpa lagi dalam lembaran baru setelah kuar dari UMSKAL ni... Salam Ramdhan karimm
Thanks a lot.. Iffa, Tiqa, Jannah,Dayang, Norm,CT,Afiz, Zami, Zai,Wahi, Naz, Supi, Hasman, Zul kerana menerima ochie seadanya... May ALLAH bless u ollll...... (^_^)v..

Peace & Love (^_^)v 08

2 Responses to "** LOVELY STORY **"

Dato G Says :
September 7, 2008 at 5:56 AM

salam singgah

amboi ochie..senyum sakan dia eh..=P tertutop abis mata tuh ha.. ada bodyguard besau-besau tuh dok jaga katakan..ahak hak ahak.. Bila la nk besau macam tu eh.. mana tahu boleh jadi bodyguard tidak bergaji ka.. haahahaha =)

~ochie~ (^_^)v Says :
September 7, 2008 at 6:12 AM

salam.. tok...

huhu singgah jer.. tok.. x der nak larang pun..huhu..senyum tu kan satu sedekah tok. tu pasal bg yg kaw2 senyuman tu sampai mata tertutp dah..ahaaks..
nak besau mcm bodygard tu tok..senang jer. mkn arr banyak2.. ndakpun tambah g satu... ehem.ehemm.. hahahah..(^_^)v

Post a Comment