** JUMPA LAGI!! **

7 Comments »
~~ASIGNMENT MENUNJUKKAN BELANG~~


Melihat perkiraan tarikh, masa waktu, detik, minit dan seangkatan dengan waktu.. menyedarkan aku dari mimpi yang panjang,pendek, lebar,leper, bulat..mereng.. bahawa aku sudah semakin dekat dengan penghantaran Assignmentku.Mampuilah aku kalo macam begini. Alamatnya aku kena bersengkang mata la ni dalam beberapa hari untuk menyiapkan tugasan yang di beri oleh my Lecturer. kalo tak siap alamat makananku last final ni lingkupla (xder rezeki la nak najah)..duk kat UMSKAL ni lagi jawapnnya.. huwaaaaaaa tidaaaakkkkk!!!!!




Takper, selagi belum sampai ke garisan penamat, selagi itu jari halusku yang runcing tahap ikan bilis ini akan terus menerjah tujahan keyboard laptopku demi untuk menyiapkan tugasan yang mula memakan diriku..wawawawa... nasib badan la nampaknya ni.


Nengok tak gambar kat atas ni? kalo korang x nengok pegi kedai ker.. hospital ker pergi check mata korang.. kompom banyak taik mata bersarang di dalam tu..ahhahh..

haippp!!!

adeshh jauh lagi lencong lak.hemm mata dah ngantuk ni.. tapi nak gak menaip. ermm luahan tekanan dalam badan ini perlu disemburkan agar tidak mengalirkan lava yang boleh memakan diri sendiri dan seangkatan dengan rakan-rakannyaa...hemm..assignment Financial Accounting, Fund Management, Risk Management..Security, Software,, bla bla manyaknya assignmentku perlu disiapkan..adeshhh mampuih la otakku ni kalo begini.. hehhe [tapi nasib la ada cengkerang keras dalam otak ni.. selamat lagi otakku ni erk.. ahaakssss].
ok la.. apapun, kena siapkan gak la assignment ni. kalo tak.. duk berkurung la d UMSKAL ni..
wawawa.. minta di jauhkan la... aminn..

ok la.. got to go sleep..ehemm my mata dah berat ni. mcm ada gajah dah duduk ni.ahaaks..
k la.. wassaalamm (@_@)v
Ochie_08lovely person

7 Responses to "** JUMPA LAGI!! **"

e.i.s.r.a.a Says :
September 19, 2008 at 4:13 AM

salam ramadhan.
ehem ehem ehem. nak berak baru gali lubang kah? selamat bersengkang matalah eh. ada bilah mancis api tak tu? go go chaiyok2. ingatlah orang yang tersayang.
=)

~ochie~ (^_^)v Says :
September 19, 2008 at 4:38 AM

salam...

adeshh..anis ni...muhehehe...
oci x men korek2 lubang ni.. ahaaks.. nak pakai maci tapi api x da..takpa... pemanduan tetap selamat juga. jgn d wisauuu...
yehaaa...

go go go Anis.. hahhaha

HaFIZ Says :
September 19, 2008 at 5:11 AM

chaiyok2 kaci....
cak sokong dari blkang dpn, kiri, kanan, atas, bawah k...
all the best...
hehehe.....

~ochie~ (^_^)v Says :
September 19, 2008 at 6:06 AM

salam...

makasey cak...
huuhuhu... ok.. sokong jak la dr belah mana.. aslkan jgn pandang belakang..ngeee ngeee

[yAN!e][pUTraJAya] Says :
September 19, 2008 at 7:29 AM

kacipo...

wah wah wah...nak duwit raya ek....nanti mai raya di aloq staq kedah k...akak menanti kedatangan mu....pintu pagar n peti pos umah akak sentiasa terbuka....

hahhahaha

[yAN!e][pUTraJAya] Says :
September 19, 2008 at 3:59 PM

study ghajin2...kalau tak..akak babap2 kamoo..hehhehe

~ochie~ (^_^)v Says :
September 19, 2008 at 4:21 PM

salam...

~kak yanie>>
Adeshh nak g beraya kat uma akak kat kedah erk..huhu leh jak.. sediakan karper buri tau kalo oci dtg..yehaaa. dapaaat wet raya tu...
hinggit mesti 5 kertas..hehhee..

kak yani.oci dakbaik.. x nakal2.. nanti ghajin2 dah ni baca buku.. x nak kena babab..
(^_^)

Post a Comment