Continued PosTman..

4 Comments »

~Salam Aidilfitri~

Hai, haloo, namaaste, vanakem.. Gooooddd morning muhahahGrin.. merapuh jak aku ni...

Ochie doakan semoga peminat setia yang sentiasa menanti kedatangan ku di rumahku yang baru ini, terima kashi aku ucapkan. Memandangkan raya pun ndak lama lagi bakal menjelma dan Ramdhan seprti biasa akan berlalu pergi, aku ingin mengambil kesempatan dari kesempitan untuk memohon ampun dan maaf selama bersama dengan peminat2 di luar sana.. muhahah...

Lihat tak gambar kat Sebelah ni?
heheh ini ada lah pemberian hadiah berupa kad raya daripada orang kuat ku ZIQOIQA.
Ingat juga erk dorang kat dak comei ni..ahaks..
puji diri dlu..
Doaku semoga abg Aqiqa sentiasa dalam kebahagiaanNYA dan selamat sampai ke jinjang pelamin.. AMinnn


ochie minta maaf bang sebab x sempat nak wat kad raya utk abg n akak.. heheh nanti ada masa ochie postkan untuk aqi & Iqa >>>>>>>>>>>>>


>>>>>Mesranya Abg Aqi & kak Iqa..heheh<<<

Kad Raya seterunya dtg dr Kak NurShasHaHot

Cumelkan gambar/Kad Raya dari tuan punya badan ni.. heheh oaku sangat suka design dari kak Sha ni. sebab apa.. korang suma nengok.. dalam banyak-banyak smile tu tetiba muncul satu kepala. hahahah.. aku sungguh terkejut melihat ada wajah di sebalik imej tu. Tapi, heheh tahniah kak ada post raya tu kira hebat la uda dr ochie ni still tak ada lagi kad raya untuk suma peminat ku.. Crying...

Walaubagaimanapun, sebelum aku balik kampung pada 26hb Sept ni aku akan hantar juga post kad raya kat suma teman2 blog aku.. kerana korang aku still leh hidup ber BLOG ni.huhu..
k la ngantukkConfused nak titoo dlu... k.. kacipo nak beristirehat dahulu.
nikmati juadah yang ada dalam rumah ni k.ThumbsUp. hahah..

Ha.... yang kat bawah ni plak adalah kad raya pemberian dari madulebah.. hehe.. siap bg sekali dua tu.. ni yang terasa lagi macam di sayangi ni..ahaaks.. makasey abg maduHot.. jasamu tetap di kenang... kalau ada wet raya untuk ochie..jangan segan silu memberikannya kepada haku ni..muhahahhaSmile.. actually abg madu ni, aku kenal juga dari Scumz.net... biasalah aku ni kaki sb kat scumz torrent. tu pasal la banyak kenalan dekat scumz torrent.. aku dah anggap mereka itu sebagai family... hehhe,.. sebab dorang semua carrying sesangat. tu yang suka tu.. ahaaks... kompom kalo dorang terbaca ni mesti nak bagi kat aku wet raya ni..ngeee .ngeee... ok thanks ya abg madu...










ni plak kad raya dari Abg Max.. makasey bang maxx@ayuk.



ni plak kad Raya dari Yati.. alahai.. makasey erk yati.. mesti byk yati wat kue kan
leh la oci g blog yati mkn kue ni..huhu
ketupatnyer pun mesti byk kan.. dengan rendangnya.. dan pling best mesti wet raya yati banyak kan.. ngegege.. nak nak nak..huhu@love

Wassalam.. (^_^)v

4 Responses to "Continued PosTman.."

Zetty Says :
September 25, 2008 at 3:49 PM

amboih, meriahnya nak raya nieh:p apa2 pun selamat hari raya ye .. :)

~ochie~ (^_^)v Says :
September 25, 2008 at 6:14 PM

salam..

Yatie>>>
heheh makasey la erk..
raya ni d sambut sekali sumo hidup jd nak bersihkn uma..tu yg meriah ckit uma kaci ni.. (^_^)v

Anonymous Says :
October 6, 2008 at 2:41 PM

salam..

ehem..duit raya berapa dapat taun ni ochie.. tok tidak dapat duit raya pun..sedey betul..huhuhu..

~ochie~ (^_^)v Says :
October 7, 2008 at 12:43 AM

salam.. alahai..tok...

cedeynyer kaci x dpt wet rayer dr tok.. erm...
tokkkkk gggggggg.....

Post a Comment