** SIOKNYA **

3 Comments »

~~ SALAM UKHWAH ~~

Bersamaan 07hb September 08, kitaorang bersama rakan-rakan lain planning nak wat berbuka posa dekat Pattani.. area kg Patau-patau.. dimulakan lah cerita.. Alkisah ochie yang bengap sangat ni tak tahu jam berapa lah.. nak kuar gerak ke lokasi tu..apalagi.. jjd..ochie pun g lah kol kat iffa nanya kol berpa nak gerak.. huhu sekali jak kol iffa dia kata gerak sekarang..adoiii matikk.. matik.. ochie punyalah gabra.. so..ochie pun jd kelam kabut arr pakai pakaian.. dah la x iron g baju.. mandi pun belum..ahakk..hak..hak... adoii malu malu malu... <--- (^_^)v... tapi x per...ada lagi yg lambat dari ochie..hakitaaa sannn..ekekkeke...

Posting ala-ala manja gitu ahaaks...hak...hak.. bersama member..

ni gambar kat atas ni, masa kitaorang dah lepas kerjakan normah..ekeke.. cian dia... habis muka dia kena tepek dgn bedak cap kek...huhuhuu..kasian der lohh..

Enam dara pingitan.. masih mencari??? ahaaks..

Ni lah member-member ochie kalo dekat kelas...heheh lawa tak kitaorang?? kikiki..ermm harap hubungan ini akan kekal berkekalan sampailah kita kuar suma k...<-- kuar dari Universiti la.. bukan kuar dari toilet.. (^_^)v..... adeii manisnya bila berkumpul bersama-sama member ni.. mula lah...gusi tak kering...asyik basah jak..huhuu...



nengok dak ni.. nakal kan.. adakah patut calit ochie punya muka dengan kek..adoii!! huhu



heheh..amacam gambar ni? comeii kan ochie dengan kitak... eekkeke.. KAMILAH WIRAWATI UMSKAL... ahaak..hak..hak.. <---- macam betul... ceceeece.. betul apa..
kalo tak caya.. korang anak luar pintu...:P..

















Adoii ni dak laki dekat bawah ni..gelarkan diri mereka.. "LAKSAMANA HAHIHU"
huhu macam-macam jak dak laki ni..hhuhuu.. nasib x jadi laksaman DO RE MI.. kalo tidak..tak taulah ochie...



wajah muslimah sejati.... amiinn.. (^_^)v...

Gambar ni kami tangkap curi masa waktu berbuka posa dah.. member dah baca doa berbuka..kami sempat g posing amik gambar..huhu.. adeiii nakal kan ochie... hasut kawan g tu amik gambar... nasib x kena tegur dak member..kalo tak... kompom... muka dah jadi 1 sen kot... hahahha... apapun... hormat gak bah.. ochie dengan jannah dah tadah tangan gak tu baca doa..huhu.. (^_^)v Alhamdulillah.. boka posa dah.. jom makan... hehe


muka blur ochie..huhu member tengah gembira nak berbuka..ochie ntah fikir apa.. lapooo..kot..huhu..

Gambar ini di ambil dengan berlatar belakangkan bazar dekat bandar Labuan.. huhu bau asap dah badan ni.. dengan bauan di sekeliling kitaorang tu..huhu...

Kesimpulannya: hari ini adalah hari kuarga buat ochie kerana kitaorang suma dapat berkumpul dalam satu majlis berbuka puasa. lain lagi dengan menyambut kelahiran normah.. membuatkan pengisian kitaorang hari ini cukup istimewa..huhu.. best n meriah gak... ekekkeke...
Terima kasih buat rakan-rakan suma... ingatlah... kenangan hari ini..akan menjadikan kenangan kita begitu istimewa di hari masa tua nanti..

I love u..guys.. (^_^)v

3 Responses to "** SIOKNYA **"

ijad Says :
September 7, 2008 at 10:51 PM

salam... apa khabar...

Dato G Says :
September 7, 2008 at 11:00 PM

salam ochie...

isk isk isk.. termenungnya dok mikir apa tuh ochieeee... terharu betoi tengok muka..ahak hak hak..

nk pegi jugak bazar ramadhan.,. nk beli kuih..nk mkn kek.. nk minum air tebu Malaya.. nk nk nk nk nk... huhuhuhuh =)

~ochie~ (^_^)v Says :
September 7, 2008 at 11:14 PM

salam suma...

--> Ijad..
Hai salam apa khabar.. welcome to ochie nya blogg huhuhu...

Dato..G
--> x fikir papun tok... just fikir nak mkn kot.. lapoo sgt..ekekke..

meh la g bazar cni kalo bleh sampai huhu.. cian..tok erk..ekkeke

Post a Comment